Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

در نشست نقوی مدیر بورس انرژی ایران با نمازی‌ زاده مدیر عامل و تنی چند از مدیران و کارشناسان  مس باهنر بر چگونگی تامین انرژی و کاهش هزینه های آن در این مجموعه صنعتی تاکید شد...

در بازدید مدیرعامل بورس انرژی ایران از مس شهید باهنر صورت پذیرفت؛ بررسی راههای تامین انرژی پایدار و کاهش هزینه ها

🔸 در نشست نقوی مدیر بورس انرژی ایران با نمازی‌ زاده مدیر عامل و تنی چند از مدیران و کارشناسان  مس باهنر بر چگونگی تامین انرژی و کاهش هزینه های آن در این مجموعه صنعتی تاکید شد .

🔸 نقوی مدیر بورس انرژی، مس باهنر را مجموعه ای بزرگ و موثر خواند و افزود: دغدغه مدیریت انرژی و استفاده بهینه از آب ،برق و گاز در مدیران این شرکت کاملا مشهود است و اقدامات انجام پذیرفته در این خصوص نشانه آشکاری است از این دغدغه‌مندی.

🔸 وی با اشاره به مزایای استفاده از انرژی های تجدید پذیر افزود:  با توجه به پیشرفت فن آوری در این حوزه می توان در این زمینه اقدامات موثری را در دستور کار قرار داد.

🔸 نمازی زاده مدیرعامل مس باهنر نیز دراین نشست ضمن تشکر از حضور مدیرعامل بورس انرژی در مس باهنر ، آمادگی کامل مجموعه مدیران  این شرکت را برای انجام اقدامات موثر در راستای مدیریت بهینه انرژی   اعلام  و افزود : طرح ها و کارهایی که موضوع مصرف بهینه انرژی بویژه انرژی های پاک را دنبال می‌کند همواره در دستورکار شرکت قرار داشته و دارد و مدیران مجموعه تمام همت خود را برای تولید محصول، با استفاده‌ی بهینه از انرژی بکار گرفته‌اند .

🔸 بر اساس این گزارش در این نشست که در حاشیه بازدید مدیرعامل بورس انرژی از واحدهای تولیدی مس باهنر برگزار شد، خرید انرژی از بورس و روش های کاهش هزینه‌های آن و  همچنین بررسی فرصت ها و راهکارهای صنایع برای حل ناترازیهای تولید و مصرف آب ، برق و گاز که از مشکلات جدی آنها بویژه در سال‌های اخیر به شمار می‌رود، و نیز  موضوع پساب شرکت نیز مطرح شد و پیرامون آن بحث و بررسی لازم صورت پذیرفت.

🔸 شرکت صنایع مس باهنر از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین، هلدینگ معدنیِ گروه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، حلقه ارتباطی معادن مس و صنایع کشور و تولیدکننده گسترده‌ترین محصولات نیمه‌تمام مسی  و برنجی و آلیاژی از جمله انواع ورق، تسمه ،لوله، فویل، میلگرد، باسبار ، مقاطع مختلف و مطلس می باشد. 

منبع خبر: روابط عمومی مس شهید باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24