Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، در نمایشگاه صنعت ساختمان در نشست خبری به اقدامات انجام شده در راستای اصلاح ساختار مالی این مجتمع پرداخت .

مدیرعامل ذوب آهن: مطالبات خود از شرکت زیر ساخت را با بدهی های گاز تهاتر خواهیم کرد

بورس24 : مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، در نمایشگاه صنعت ساختمان در نشست خبری به اقدامات انجام شده در راستای اصلاح ساختار مالی این مجتمع پرداخت .

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ و در راستای اصلاح ساختار مالی، موفق به انجام افزایش سرمایه ۸۲۳ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها شدیم  گفت : افزایش سرمایه ای که در روزهای پایانی سال گذشته صورت پذیرفت، باعث شد که شرکت ذوب آهن اصفهان از ذیل ماده ۱۴۱ خارج شود و بتواند عملیات بانکی خود را در شرایط استاندارد انجام دهد. همچنین این اقدام نتایج خوبی را برای بازار سرمایه به همراه داشت.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت : مجموعه اقدامات در راستای اصلاح ساختار مالی در سال جاری نیز ادامه دارد و به دنبال آن هستیم که از طریق آورده سهامدار عمده و مطالبات ، بار دیگر افزایش سرمایه داشته باشیم .

کوهی گفت: فروش صادراتی با مشکلات عدیده ای مواجه شد و همه فولادی ها این مشکل را داشتند با بخشنامه بانک مرکزی از امکان استفاده از ارز صادراتی شرایط بهتر شده و دو هفته است که صادرات از سر گرفته شده و تا پایان سال این دو ماه کاهش فروش  را جبران می‌کنیم.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان افزود : مطالبات خود از شرکت زیر ساخت را با بدهی های گاز تهاتر خواهیم کرد و موضوع در حال پیگیری است.

وی گفت: اخذ انتقال پساب از شهرهای اطراف به داخل مجموعه هم در دستور کار است. که پروگرس اورال پروژه ۸۰ درصد پیشرفت داشته و خطوط انتقال بالای ۸۰ درصد پروگرس دارد. تا دهه فجر پروژه های پساب و آبرسانی از این طرق را افتتاح می کنیم.

کوهی ادامه داد: در حال حاضر ۴ پروژه افتتاح شد، پروژه پلنت اکسیژن یکی از پروژه ها است‌، پروژه ال اف ۳ هم یکی از پروژه های دیگر بود که از ظرفیت آن برای آلیاژی استفاده می کنیم.پروژه مخازن ذخیره آب یکی دیگر از پروژه های ذوب آهن بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24