Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

بورس 24: شرکت اصلی در مرداد ماه 1403 توانسته از محل فروش بیش از 48 هزار دستگاه برودتی، بالغ بر 1.76 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کند و ارزش تجمیعی درآمدهای خود را در اسکیل 8 ماهه به حوالی 13 هزار میلیارد تومان برساند! در دوره مشابه، یعنی 8 ماهه منتهی به مرداد 1402 رقم درآمد تجمیعی بیزینس در سطح 11.3 همت گزارش شده و این یعنی در یک سال اخیر شاهد رشد 1.7 همتی در رقم درآمدهای تجمیعی هستیم.

بُرد «انتخاب» از فصل گرما

بورس24 : شرکت اصلی در مرداد ماه 1403 توانسته از محل فروش بیش از 48 هزار دستگاه برودتی، بالغ بر 1.76 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کند و ارزش تجمیعی درآمدهای خود را در اسکیل 8 ماهه به حوالی 13 هزار میلیارد تومان برساند!

در دوره مشابه، یعنی 8 ماهه منتهی به مرداد 1402 رقم درآمد تجمیعی بیزینس در سطح 11.3 همت گزارش شده و این یعنی در یک سال اخیر شاهد رشد 1.7 همتی در رقم درآمدهای تجمیعی هستیم.

در بودجه عملیاتی شرکت اصلی برای دوره 6 ماهه منتهی به آذر 1403 رقم درآمدی 12.3 همتی تارگت شده که در صورت تحقق، با احتساب درآمد 9.2 همتی دو فصل قبل، ارزش درآمدهای سالانه شرکت به حوالی 21.5 الی 22 همت خواهد رسید!

رقم درآمدی شرکت اصلی در دوره 1402 برابر با 16.4 همت بوده؛ فلذا در صورت تحقق این بودجه، شاهد جامپ 5 الی 6 همتی ارزش درآمدهای سالانه خواهیم بود.

برای تحقق این رقم 12.3 همتی، نیاز است هر ماه به طور میانگین درآمدی به ارزش 2 الی 2.05 همت وارد بیزینس شود. در تیر و مرداد ماه به ترتیب درآمد شرکت اصلی در سطح 1.99 و 1.76 همت گزارش شده است؛ ارقامی که به عدد مورد نیاز بسیار نزدیک هستند!

از سوی دیگر، در سطح تلفیق، در مرداد ماه 1403 مجموعا 4.1 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی شده و در نتیجه ارزش درآمدهای تجمیعی گروه انتخاب به بیش از 31.1 هزار میلیارد تومان رسیده است!

این رقم برای دوره مشابه برابر با 26.2 همت بوده؛ بنابراین در سطح تلفیق نیز شاهد جامپ 4.9 هزار میلیاردی رقم درآمدها هستیم.
 بل
در این مدت 8 ماهه، بخش اعظم درآمد گروه انتخاب از محل فروش محصولات برودتی شرکت اصلی حاصل شده؛ بدین صورت که سهم این محصولات در سبد درآمدی گروه معادل 44% محاسبه شده است.

هر دستگاه از این محصولات برودتی در مرداد 1403 به نرخ 39.1 میلیون تومان معامله شده است. این عدد در مرداد 1402 برابر با 29.1 میلیون تومان بوده است و این یعنی رشد 34% نرخ فروش محصولات استراتژیک شرکت!

در اسکیل 8 ماهه، میانگین نرخ فروش محصولات برودتی در عدد 32.8 میلیون تومان اعلام شده، حال آنکه این نرخ در دوره مشابه برابر با 23.1 میلیون تومان بوده؛ بنابراین به ازای هر دستگاه در این دوره، نرخ فروش به میزان 9.7 میلیون تومان افزایش داشته است.همچنین در خصوص محصولات شوینده نیز توجه فرمایید که در این مدت 8 ماهه نرخ فروش هر دستگاه به طور میانگین در سطح 18.3 میلیون تومان گزارش شده که نسبت به دوره مشابه مبین رشد 28% است!

دیگر محصولات مهم در سبد درآمدی گروه، محصولات صوتی تصویری هستند که در دوره 8 ماهه منتهی به مرداد 1403 علاوه بر رشد مقداری فروش به میزان 12.500 دستگاه، میانگین نرخ معاملاتی آنها نیز از 14.2 به 20.8 میلیون تومان در هر دستگاه رسیده است.

جدول تغییرات نرخ فروش محصولات گروه به شرح زیر ارائه شده است:
 

22

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24