Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بانک صادرات ایران در آستانه آغاز هفتاد و سومین سال فعالیت خود، از هنرمندان سراسر کشور دعوت به عمل آورده تا با بازتاب جایگاه برجسته این بانک در خدمت به مردم و اقتصاد کشور، به این رویداد ملی بپیوندند.

تمدید جشنواره ملی پوستر سپهر به دلیل استقبال بی‌نظیر هنرمندان

بورس24 : بانک صادرات ایران در آستانه آغاز هفتاد و سومین سال فعالیت خود، از هنرمندان سراسر کشور دعوت به عمل آورده تا با بازتاب جایگاه برجسته این بانک در خدمت به مردم و اقتصاد کشور، به این رویداد ملی بپیوندند.

این بانک که با ورود به «هفتاد و سومین» سال تأسیس خود در  شهریورماه امسال، قصد دارد تا با همکاری هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی کشور، این سالگرد را به یک رویداد فرهنگی و هنری به‌یادماندنی تبدیل کند. به همین منظور، «اولین جشنواره ملی پوستر سپهر» به عنوان فرصتی بی‌نظیر برای تقویت پیوند میان هنرمندان کشور و این بانک در نظر گرفته شده است، تا مفاهیم و ارزش‌های بانک صادرات ایران از طریق هنر به جامعه منتقل شود.

این جشنواره در دو بخش «بانک صادرات ایران در خدمت مردم» و «آغاز ۷۳ سالگی بانک صادرات ایران» برگزار می‌شود و جوایز ارزنده‌ای برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است. به دلیل استقبال چشمگیر و بی‌نظیر هنرمندان عرصه گرافیک از این جشنواره، مدت زمان ارسال آثار تا ۱۶ شهریور ماه تمدید شده است. این تصمیم نشان‌دهنده علاقه و مشارکت گسترده هنرمندان در این رویداد ملی است که به غنای هرچه بیشتر آن می‌افزاید.

هیأت داوران این جشنواره متشکل از هنرمندان شاخص و پیشکسوتان حوزه هنرهای تجسمی کشور از جمله ابراهیم حقیقی، ایرج میرزاعلیخانی، فرزاد ادیبی، مریم کهوند و مجید کاشانی است که آثار برتر را انتخاب خواهند کرد.

share_pdf_exportpage1.png 

منبع خبر: روابط‌عمومی بانک صادرات ایران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24