Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

برای نخستین بار در ایران، مجموعه کاملی از استانداردهای بین‌المللی و ملی در حوزه معدن و صنایع معدنی منتشر شد. این رویداد مهم با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری و ارتقای سطح فنی و تخصصی فعالیت‌های معدنی در کشور صورت گرفته و نوید بخش آینده‌ای روشن‌تر برای این صنعت است.

گام بزرگ تجلی، با حمایت مالی از انتشار مجموعه کامل استانداردهای معدنی

بورس24 : برای نخستین بار در ایران، مجموعه کاملی از استانداردهای بین‌المللی و ملی در حوزه معدن و صنایع معدنی منتشر شد. این رویداد مهم با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری و ارتقای سطح فنی و تخصصی فعالیت‌های معدنی در کشور صورت گرفته و نوید بخش آینده‌ای روشن‌تر برای این صنعت است.

برای اولین بار در ایران، مجموعه کاملی از استانداردهای بین‌المللی و ملی در ۹ جلد کتاب شامل جامع‌ترین دستورالعمل‌های بین‌المللی، با هدف شفافیت، حرفه‌ای‌گری و جذب سرمایه‌گذاری خارجی برداشته شد. این رویداد بی‌سابقه، نویدبخش جهش کیفی در صنعت معدن کشور است.

این مجموعه  با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری و ارتقای جایگاه ایران در بازارهای جهانی،  در کشور رونمایی شد. این اقدام، علاوه بر جذب سرمایه‌گذاران خارجی، به بهبود بهره‌وری و افزایش ارزش افزوده در صنعت معدن کمک شایانی خواهد کرد.

این مجموعه دستورالعمل‌های مختلفی از جمله JORC، CIMVAL، CRIRSCO، SAMREC، NAEN و ... را پوشش می‌دهد. این دستورالعمل‌ها به عنوان مرجعی جامع برای گزارش‌دهی نتایج اکتشاف، ارزیابی ارزش دارایی‌های معدنی و سایر فعالیت‌های مرتبط با معدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتشار این مجموعه با حمایت مالی شرکت‌های معدنکار میامی، برند شش و تجلی توسعه‌ معادن و فلزات و حمایت معنوی مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران و خانه معدن ایران صورت گرفته است.

 با استفاده از این استانداردها، می‌توان به بهبود شفافیت، دقت و قابلیت اطمینان اطلاعات مربوط به پروژه‌های معدنی دست یافت و در نتیجه، جذب سرمایه‌گذاری و توسعه این صنعت را تسریع کرد.

منبع خبر: روابط عمومی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24