Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

شرکت ثفارس، ابرپروژه باران را در دل خود دارد که با اهتمام کادر مدیریتی جدید شرکت، اسناد زمین این پروژه به نام شرکت، انتقال یافت و پس از کش و قوس قضایی دوساله، خلع ید پیمانکار در احکام اولیه دادگاه به نفع شرکت صادر شد و اکنون حکم در مرحله تجدیدنظر می‌باشد که با صادر شدن رای دادگاه تجدیدنظر، رای، نهایی خواهد شد. این پرژوه به اعتبار واقع شدن در یکی از بهترین نقاط شیراز  پس از تکمیل، منافع در خور توجهی را متوجه شرکت و به طریق اولی سهامداران خواهد کرد که در هر مرحله به اقتضای تحقق و پیشرفت پروژه، از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی خواهد شد. حل‌وفصل اختلاف با پیمانکار فاز 4 صدرا و به سرانجام رساندن پروژه توسط شرکت عمران و توسعه فارس، اقدام به عقد قرارداد پروژه ونک در تهران و شرکت در مزایده خرید 22000 متر باغ خمسی در شیراز نیز از جمله فعالیت‌های اخیر شرکت محسوب می‌شود...

سخنی با سهامداران «ثفارس»

ـ تداوم ارزش بالای معاملات ثفارس در جایگاه برترین شرکت‌های پرتراکنش بازار طی چند ماه گذشته، مصون ماندن از اصلاح‌های عمیق در شرایط نامساعد بازار و اقبال مستمر سهامداران به این سهم، سیمایی متفاوت از شرکت را ارائه کرده است که از باب تنویر و روشنگری مخاطبان ارجمند، با جناب آقای مجید سلیمانی ساردو  یکی از سهامداران اصلی این سهم به گفتگو پرداختیم که اهم این گفتگو را در ادامه مطالعه فرمایید:

ـ مجید سلیمانی ساردو به‌عنوان سهامدار عمده شرکت، طی دو سال گذشته افزون بر 1000 میلیارد تومان سرمایه از شرکت‌های تولیدی خود را روانه بازار سرمایه، به‌طور مشخص سرمایه‌گذاری در سهام شرکت عمران و توسعه فارس نموده است که این اقدام موید اعتقاد راسخ این کنش‌گر و فعال اقتصادی به بازار سرمایه می‌باشد. امیدواریم در سایه تدبیر نهادهای سیاستگذار، این سنخ کنش نزد فعالان و بازیگران اقتصادی کشور به‌عنوان مهم‌ترین ابزار برای کسب استقلال و اعتلای بازار سرمایه، تحریک و تقویت شود.

ـ کمی پیش‌تر جماعت دلواپس ثفارس، طی مطالعه و گزارشی بنیادی در کانال های خود، ارزش کل پروژه‌های شرکت عمران و توسعه فارس را معادل 400 میلیارد تومان برآورد کردند، حال آنکه طی افشاهای اخیر شرکت و پس از حل و فصل پروژه دلگشا و فروش آن مبلغ 350 میلیارد تومان،  با گشایش در پروژه ایلخانی، سودی معادل 400 میلیارد تومان و با ارتقای سهم‌الشرکه پروژه نیکان سودی معادل 300 میلیارد تومان شناسایی شده است.

ـ شرکت ثفارس، ابرپروژه باران را در دل خود دارد که با اهتمام کادر مدیریتی جدید شرکت، اسناد زمین این پروژه به نام شرکت، انتقال یافت و پس از کش و قوس قضایی دوساله، خلع ید پیمانکار در احکام اولیه دادگاه به نفع شرکت صادر شد و اکنون حکم در مرحله تجدیدنظر می‌باشد که با صادر شدن رای دادگاه تجدیدنظر، رای، نهایی خواهد شد. این پرژوه به اعتبار واقع شدن در یکی از بهترین نقاط شیراز  پس از تکمیل، منافع در خور توجهی را متوجه شرکت و به طریق اولی سهامداران خواهد کرد که در هر مرحله به اقتضای تحقق و پیشرفت پروژه، از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی خواهد شد. حل‌وفصل اختلاف با پیمانکار فاز 4 صدرا و به سرانجام رساندن پروژه توسط شرکت عمران و توسعه فارس، اقدام به عقد قرارداد پروژه ونک در تهران و شرکت در مزایده خرید 22000 متر باغ خمسی در شیراز نیز از جمله فعالیت‌های اخیر شرکت محسوب می‌شود.

-فصل معنایی شرکت عمران و توسعه فارس در دوره مدیریتی جدید، اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های متنوع و متکثر پربازده و شرکت‌داری با اولویت ترجیحی تولیدمحور هست، لذا هیئت مدیره به تغییر اساسنامه شرکت مبادرت نمود و در راستای تقویت رویکردهای حاضر جهت ورود به حوزه صنعت استراتژیک اقدام به خریداری 100 درصد سهام شرکت فرآور آذر در زمینه فرآوری و تولید اکسید مولیبدن کرد؛ ابتیاع 51% سهام شرکت سورن انرژی طنین صنعت در زمینه طراحی و تولید شارژر (خانگی) و ایستگاه شارژ خودرو برقی برای ورود به حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیان صورت گرفت؛ خریداری 51% شرکت کارگزاری بیمه سروش ایرانیان با تمایل برای ورود به حوزه نوپای استارتاپی وجهی دیگر از فعالیت‌های شرکت را رقم زد و همچنین نقش فراگیر صنعت گردشگری و اهمیت رو به تزاید آن در عصر حاضر، ضرورت خرید 25 درصد سهام گردشگری مهر پارسیان را موجب شده است. افزون بر این، با توجه به ظرفیت‌های موجود، شرکت با جدیت به دنبال تامین مالی جهت ورود به صنایع و فعالیت‌های مورد نیاز کشور و البته پربازده می‌باشد که با تحقق آن، منافع مستمری را برای سالیان متوالی برای سهامداران به ارمغان خواهد آورد که انشالله اطلاعات مربوط به این اقدامات به محض نهایی شدن از طریق سامانه کدال منتشر خواهد شد.

-صرف‌نظر از پروژه‌ها و دارایی‌هایی که در فوق بدان پرداخته شده است، ثفارس مالک پروژه‌هایی نظیر زمین‌های کشاورزی لوتوس، منطقه ویژه اقتصادی، آسمان محله صدرا، نمایشگاه بین‌المللی، مدرسه نیکان و ... می‌باشد که هر کدام از این موارد واجد اهمیت و جایگاه ویژه‌ای هستند.

ـ در پایان گفتگو، مهندس سلیمانی بر این نکته تاکید داشتند که ورود ایشان به شرکت عمران و توسعه فارس با رویکرد بنیادی و سرمایه‌گذاری بلندمدت بوده و در دو سال اخیر با اصلاح ساختار شرکت و ایجاد فضایی برای فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه شرکت و تعریف پروژه‌های جدید در راستای رشد و شکوفایی و افزایش اشتغال و به طریق اولی رشد و افزایش سرمایه سهامداران محترم گام برداشته‌اند. بررسی تاریخی ـ تطبیقی به عملکرد ثفارس طی دو سال گذشته موید این نکته است که اهتمام و رویکرد مسلط شرکت، تعمیق فرهنگ سهامداری با نگاه میان‌مدت و درازمدت بوده و قاطبه سهامدارانی که بر این رویه تاکید داشتند از عواید حاصل از صبوری نیز منتفع شدند،  لذا به سهامداران توصیه می‌شود که همانند گذشته ثابت‌قدم باشند و با اعتماد به روندها و رویه‌های مسلط و مطمئن شرکت، سرمایه‌گذاری خود را بیمه نمایید. همچنین مهندس سلیمانی بر تعهد خود نسبت به سهامداران تجدیدعهد کردند و تاکید داشتند همانطوری که طی این دو سال اخیر در تمام فراز و نشیب‌های سیاسی و اقتصادی کشور همواره با تمام قوا در کنار سهامداران عزیز بوده‌اند، بعد از این نیز، تلاش خواهند کرد که بازدهی مطلوبی نصیب سهامداران شود.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24