Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

سید محمد اتابک وزیر صمت طی حکمی محمد آقاجانلو را به به عنوان سرپرست هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران معرفی کرد...

وزیر صمت جدید در ایمیدرو حکم زد

بورس24 - سید محمد اتابک وزیر صمت طی حکمی محمد آقاجانلو را به به عنوان سرپرست هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران معرفی کرد.

محمد آقاجانلو که از مدیران باتجربه ایمیدرو محسوب می‌شود که پیش از این در جایگاه قائم‌ مقام و مشاور ارشد اجرایی رئیس هیئت عامل و معاون طرح‌های توسعه معدن و صنایع معدنی این سازمان فعالیت داشته است. 

محمد آقاجانلو، با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت معدن و تجارت، به عنوان سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، منصوب شد.  

سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، به عنوان یکی از مدیران باتجربه ایمیدرو، پیش از این و در سال های گذشته، سمت هایی همچون مدیر عاملی شرکت ملی فولاد ایران و نیز معاونت طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو را عهده دار بود.

آقاجانلو ابتدا به عنوان کارشناس فلزات و تعمیرات در ایمیدرو مشغول به کار و سال ها بعد به عنوان مجری طرح پترولیوم کک منصوب شد. پس از آن مدیریت صنایع فلزی سازمان را در دهه گذشته برعهده گرفت.

محمد آقاجانلو، دانش آموخته رشته مهندسی مواد و متالورژی در مقطع کارشناسی و همچنین گرایش شناسایی و انتخاب مواد رشته متالورژی در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده فنی دانشگاه تهران است.

لازم به یادآوری است که پیش از وی، محمد رضا موثقی نیا ریاست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) را به مدت یک سال برعهده داشت.

منبع خبر: واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو)

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24