Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ادعای رئیس‌ جمهور آمریکا مبنی بر سر باز زدن این جنبش از توافق آتش‌ بس را تکذیب کرد...

حماس ادعای بایدن را تکذیب کرد

بورس24 - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ادعای رئیس‌ جمهور آمریکا مبنی بر سر باز زدن این جنبش از توافق آتش‌ بس را تکذیب کرد.

حماس، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، در واکنش به ادعاهای «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا گفت اظهارات او و «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا گمراه‌کننده بوده و بیانگر موضع واقعی این جنبش نبوده است.

رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته بعد از سخنرانی در کنفرانس ملی دموکرات‌ها در پاسخ به سؤال برخی خبرنگاران در فرودگاه شیکاگو مدعی شد که حماس از دستیابی به یک راه‌حل برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه خودداری می‌کند.

حماس ضمن محکومیت این ادعا، اعلام کرد که همواره خواهان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی بوده و بایدن و بلینکن به عنوان شریک تجاوزات و کشتارهای جمعی مردم فلسطین در نوار غزه، اظهاراتشان را در حمایت از رژیم اشغالگر اسرائیل بیان کرده‌اند.جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ادامه سخنان بایدن را چراغ سبز آمریکا به کابینه رژیم صهیونیستی برای کشتار بیشتر غیرنظامیان فلسطینی دانست و در عین حال گفت: «آنچه اخیرا پیشنهاد شده است، لبیک و پاسخ مثبت آمریکا به شروط جدید نتانیاهوی تروریست و طرح‌های جنایتکارانه او برای غزه بوده است.»

حماس همچنین اشاره کرد قطر و مصر به عنوان میانجی مذاکرات به خوبی می‌دانند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تمام مذاکرات تعامل مثبتی داشته و این نتانیاهو بوده است که همواره مانع توافق شده است.

مقاومت اسلامی فلسطین در پایان بار دیگر بر پایبندی خود به تعهدات سابق این جنبش تاکید کرد و از میانجیگران مذاکرات خواست اشغالگران اسرائیلی را ملزم به پذیریش طرح آتش‌بس بایدن و قطعنامه شورای امنیت کنند.

منبع خبر: خبرگزاری فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24