Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس 24 : شرکت خمیر مایه رضوی با رشد در تولید و فروش خود به  هدف تولید 9300 تن خمیرمایه همگن در پایان سال خواهد رشد، این شرکت در بخش صادرات هم برنامه های مهمی در دستور کار دارد.  محمد صادق مروارید مدیر عامل شرکت خمیر مایه رضوی در خصوص وضعیت این شرکت دردسال جاری به خبرنگار بورس۲۴ گفت : شرکت خمیرمایه رضوی در سال 1402 به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت و رکوردهای جدیدی را در حوزه تولید و فروش به ثبت رساند. این شرکت با شکستن رکورد تولید و فروش خمیرمایه تازه از ابتدای تأسیس تاکنون و همچنین افزایش چشمگیر میزان صادرات، جایگاه خود را در بازار داخلی و خارجی بیش از پیش تثبیت نمود.

از «غمایه» چه خبر؟

بورس24 : شرکت خمیر مایه رضوی با رشد در تولید و فروش خود به  هدف تولید 9300 تن خمیرمایه همگن در پایان سال خواهد رشد، این شرکت در بخش صادرات هم برنامه های مهمی در دستور کار دارد. 

محمد صادق مروارید مدیر عامل شرکت خمیر مایه رضوی در خصوص وضعیت این شرکت دردسال جاری به خبرنگار بورس24 گفت : شرکت خمیرمایه رضوی در سال 1402 به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت و رکوردهای جدیدی را در حوزه تولید و فروش به ثبت رساند. این شرکت با شکستن رکورد تولید و فروش خمیرمایه تازه از ابتدای تأسیس تاکنون و همچنین افزایش چشمگیر میزان صادرات، جایگاه خود را در بازار داخلی و خارجی بیش از پیش تثبیت نمود.

وی گفت: در سال 1403، شرکت با هدف افزایش ظرفیت تولید و تنوع‌بخشی به سبد محصولات خود، برنامه‌های گسترده‌ای را در دست اجرا دارد. با وجود چالش‌های ناشی از قطعی‌های مکرر برق، شرکت توانسته است تولید خود را افزایش داده و به هدف تولید 9300 تن خمیرمایه همگن در پایان سال نزدیک شود.

احداث نیروگاه...

مروارید گفت: برای تضمین تأمین برق پایدار و کاهش وابستگی به شبکه سراسری، شرکت اقدام به احداث نیروگاه 4 مگاواتی با سوخت گاز نموده است. پیش‌بینی می‌شود این نیروگاه در نیمه دوم سال 1403 به بهره‌برداری برسد.

تصفیه پساب...

وی ادامه داد: با هدف حفاظت از محیط زیست و صرفه‌جویی در مصرف آب، پروژه تصفیه پساب شرکت در دو فاز اجرا شده است. فاز اول پروژه در شهریور ماه به پایان رسید و فاز دوم (بیولوژیکی) نیز آغاز شده است. این پروژه علاوه بر کاهش آلودگی محیط زیست، امکان استفاده مجدد از آب تصفیه شده در فرآیند تولید و یا فروش آن به کشاورزان منطقه را فراهم می‌آورد.

صادرات...

مدیر عامل «غمایه» گفت: شرکت خمیرمایه رضوی با حفظ روند رو به رشد صادرات خود، در سال 1403 نیز به صادرات محصولات به 14 کشور هدف از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس، آسیای مرکزی، المان ، لهستان و شمال آفریقا ادامه خواهد داد. هدف‌گذاری شرکت برای صادرات در سال جاری، دستیابی به رقم 4000 تن می‌باشد.

مخمر غیر فعال...

وی افزود:  شرکت تولید آزمایشی محصول مخمر غیر فعال را آغاز نموده و پس از اخذ مجوزهای لازم، فروش تجاری این محصول از شهریور ماه آغاز شده است. این محصول که به عنوان مکمل غذایی در خوراک دام استفاده می‌شود، حاشیه سود بالاتری نسبت به مخمرهای نان دارد و وابستگی شرکت به بازار خمیرمایه نان را کاهش می‌دهد.

مروارید گفت: شرکت در حال توسعه دو محصول دانش‌بنیان جدید با حاشیه سود بالا می‌باشد. اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24