Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس 24 : مدیر خدمات مالی شرکت سبدگردان کوروش زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ عنوان کرد: صندوق جسورانه افق نگر با سرمایه ۵،۰۰۰ میلیارد ریالی بزرگترین صندوق جسورانه‌ایست که تا به امروز در فرابورس ایران پذیره‌نویسی شده است. شرکت سبدگردان کوروش با دارا بودن ۱۰ درصد واحدهای ممتاز به عنوان مدیر این صندوق  فعالیت خواهد کرد.  گلنوش شهرجردی در گفت و گو با بورس 24 با اشاره به این که  عمر این صندوق ۷ سال است گفت: این صندوق  ۵میلیون واحد دارد که ۱ میلیون واحد آن از نوع ممتاز و ۴ میلیون واحد آن از نوع عادی است. حداقل تعداد واحد قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی در زمان پذیره‌نویسی یک هزار واحد سرمایه‌گذاری و حداکثری برای هرکد در نظر گرفته نشده است که 20 درصد از مبلغ هر واحد در زمان پذیره‌نویسی و 80 درصد باقی‌مانده در طول ۲۷ ماه پس از پذیره‌نویسی اولیه و در پی فراخوان‌های مدیر صندوق پرداخت خواهد شد.

بزرگترین صندوق جسورانه ایران پذیره‌نویسی شد

بورس24 : مدیر خدمات مالی شرکت سبدگردان کوروش زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ عنوان کرد: صندوق جسورانه افق نگر با سرمایه ۵،۰۰۰ میلیارد ریالی بزرگترین صندوق جسورانه‌ایست که تا به امروز در فرابورس ایران پذیره‌نویسی شده است. شرکت سبدگردان کوروش با دارا بودن ۱۰ درصد واحدهای ممتاز به عنوان مدیر این صندوق  فعالیت خواهد کرد.

 گلنوش شهرجردی در گفت و گو با بورس24 با اشاره به این که  عمر این صندوق ۷ سال است گفت: این صندوق  ۵میلیون واحد دارد که ۱ میلیون واحد آن از نوع ممتاز و ۴ میلیون واحد آن از نوع عادی است. حداقل تعداد واحد قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی در زمان پذیره‌نویسی یک هزار واحد سرمایه‌گذاری و حداکثری برای هرکد در نظر گرفته نشده است که 20 درصد از مبلغ هر واحد در زمان پذیره‌نویسی و 80 درصد باقی‌مانده در طول ۲۷ ماه پس از پذیره‌نویسی اولیه و در پی فراخوان‌های مدیر صندوق پرداخت خواهد شد.

وی همچنین افزود: این صندوق با هدف تامین مالی پروژه‌های نوآورانه در زمینه‌های محصولات شیمیایی، صنعت گردشگری، غذا و سلامت، تجارت الکترونیک، و خرده فروشی، علوم داده و هوش مصنوعی، حمل و نقل و انبارداری و صنعت و معدن فعالیت خواهد کرد و رشد و ارتفا فرهنگ سرمایه‌گذاری خطرپذیر و ارتقا اکوسیستم نواوری کشور از دیگر اهداف آن است.

وی در ادامه افزود از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این صندوق می‌توان به تنوع بخشی پرتفوی سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف بر اساس امیدنامه صندوق، سودآوری بالا همراه با ریسک بالا، مدیریت تخصصی ریسک صندوق و تیم مدیریت متخصص اشاره کرد.

وی با اشاره به این موضوع که حرکت به سمت توسعه پروژه‌های دانش‌بنیان  و پیگیری روند‌های نوآوری در ایران و جهان  همواره از اهداف گروه صنعتی گلرنگ بوده است، بیان کرد برنامه صندوق جسورانه افق‌نگر این است که بررسی و تزریق سرمایه به پروژه‌ها در اسرع وقت انجام شود و همگام با اکوسیستم نوآوری کشور با سرعت و چابکی بالایی فعالیت کنیم.

او در پایان یاداور شد شرکت سبدگردان کوروش، با برندسازی مجدد خود در بازار سرمایه، سبد کاملی از انواع خدمات در دو حوزه مدیریت دارایی و خدمات مالی را به منظور پاسخگویی بهتر و چابک‌تر به نیازمندی‌های متنوع و پیچیده صنایع و بازیگران اقتصاد کشور ارایه می‌کند و نوآوری در طراحی و ارائه راهکارها و خدمات مالی متنوع از اهداف اصلی این شرکت است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24