Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، یکی از بازیگران اصلی در صنعت پرداخت الکترونیک کشور، از رشد قابل توجه درآمد و افزایش سهم بازار در سال گذشته خبر داد. براساس گزارش‌های مالی منتشر شده، درآمد عملیاتی شرکت با رشدی ۳۰ درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است. همچنین، درآمدهای اینترنتی شرکت نیز با رشد خیره‌کننده ۳۵۰ درصدی روبرو شده است.

دلیل جهش درآمد «سپ» اعلام شد

بورس24 : شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، یکی از بازیگران اصلی در صنعت پرداخت الکترونیک کشور، از رشد قابل توجه درآمد و افزایش سهم بازار در سال گذشته خبر داد. براساس گزارش‌های مالی منتشر شده، درآمد عملیاتی شرکت با رشدی ۳۰ درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است. همچنین، درآمدهای اینترنتی شرکت نیز با رشد خیره‌کننده ۳۵۰ درصدی روبرو شده است.

احسان ترکمان، مدیر عامل سپ در گفت و گو با بورس24 گفت: درآمد عملیاتی شرکت حدود ۳۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است ، در گذشته  درآمدهای اینترنتی ما کمتر بود به دلیل اینکه تعداد تراکنش مهم بود، اما به دلیل تغییر  سیاست های اخیر  درآمدهای اینترنتی  رشد حدود ۳۵۰ درصدی نسبت به سال قبل داشت.

وی گفت: جامعه‌  به سمت پرداخت‌های اینترنتی حرکت می‌کند. خیلی از سازمان‌ها  پرداخت‌ های  اینترنتی دارند که اگر  این پرداخت اینترنتی افزایش یابد،  قطعا آنجا کارمزد ما نیز رشد  پیدا می‌کند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با ایجاد  ارزش افزوده  برای پذیرنده‌ها و ذینفعان  سهم خود  را در مبلغ تراکنش افزایش دهیم.

ترکمان افزود:  از سال گذشته شرکت‌های پرداخت هم مانند بانک‌ها ملزم شدند که مجوز بانک مرکزی را دریافت کنند و بعد افزایش سرمایه بدهند این مجوز را از بانک مرکزی دریافت کردیم و براساس آن مجوز از سازمان بورس هم مجوز را دریافت کردیم و مجمع هم برگزار شد. بعد از اینکه مجمع برگزار شد برای صورت جلسه‌ای که باید بانک مرکزی تایید می‌کرد برای اداره ثبت شرکت‌ها یک بند و تبصره‌ای اتفاق افتاد که یکی از بانک‌های سرمایه‌گذار ما حد نصاب سرمایه‌گذاری را رعایت نکرده است که بحث آن در یکی از کمیسیون‌های بانک مرکزی مطرح است امیدواریم که هرچه سریعتر حل و ثبت آن انجام شود. میزان آن حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته بود.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سامان کیش گفت:  نماد شرکت  را با رایزنی که با سازمان بورس داشته‌ایم و اینکه مراحل قانونی را ما به درستی طی کرده بودیم،  بازگشایی شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24