Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیرعامل پتروشیمی ارومیه: این نوید را به سهامداران خودمان بدهیم که  در حوزه تولید، فروش و سود افزایش دوباره  نسبت به ۱۴۰۲ خواهیم داشت و این روندی است که پتروشیمی ارومیه در پیش گرفته است و به هیچ وجه هم برگشت پذیر نیست.

وعده افزایش سود پتروشیمی ارومیه

بورس24 : اسماعیلی، مدیر عامل پتروشیمی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار بورس24 گفت: پتروشیمی ارومیه از حدود ۱ سال پیش  استراتژی برای خود در جهت  تکمیل زنجیره ارزش و تولید کودهای با ارزش افزوده بالاتر تعریف کرده است.

وی گفت:  از حدود ۸ ماه پیش یک واحد جدید را با دانش فنی به دست آوردیم و جزییات آن را انجام داده‌ و تجهیزات  را خریداری کرده‌ایم و نصب و راه‌اندازی شده و  به مرحله‌ افتتاح رسیده است و  انشاالله هفته آینده سه شنبه با حضور مقامات استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: یک کود ترکیبی به نام نیتروژن گوگردی مناسب زمین‌های کشاورزی قلیایی کشور عراق، افغانستان و برخی از زمین‌های ترکیه و  با ارزش افزوده بالاتر انشاالله صادر خواهد شد و حتی بخشی از آن را هم به صورت پیش فروش با کشور عراق تفاهم نامه امضا کرده‌ایم.

اسماعیلی ادامه داد: یک پروژه دیگری که پروژه در سطح ملی حساب می‌شود پروژه فویل آلومینیوم کلراید که در واحدهای تصفیه آب و بهداشتی صنعتی استفاده می‌شود الان در مرحله پیش راه‌اندازی است و حدود ۱ ماه آینده انشاالله آماده می‌شود. از آقای پزشکیان انتظار داریم که خودشان خواستگاه‌شان در شهر ارومیه است تشریف بیاورند و این پروژه را به افتتاح برسانیم.

مدیر عامل شاروم گفت: سال گذشته،  تولید شرکت ۱۶ درصد افزایش پیدا کرد، فروش  تقریبا ۲ برابر ۱۴۰۱ شد،سودمان حدود ۲.۵ برابر سال ۱۴۰۱تا ۱۴۰۲ بود امسال هم همین روند را ادامه می‌دهد .

اسماعیلی گفت: در  ۳ ماهه اول امسال ۸۰ درصد مقدار تولیدمان افزایش پیدا کرده  و همین روند انشاالله در ۶ ماهه دوم بهتر خواهد شد. این نوید را به سهامداران خودمان بدهیم که  در حوزه تولید، فروش و سود افزایش دوباره  نسبت به ۱۴۰۲ خواهیم داشت و این روندی است که پتروشیمی ارومیه در پیش گرفته است و به هیچ وجه هم برگشت پذیر نیست.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24