امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لبنیات پاستوریزه پاک با حضور بیش از ۶۷ درصد سهامداران برگزار شد.
بورس24 : امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لبنیات پاستوریزه پاک با حضور بیش از ۶۷ درصد سهامداران برگزار شد.
به دلیل زیان انباشته در صورت های مالی لبنیات پاستوریزه پاک، سودی میان سهامداران غپاک تقسیم نشد.
مهم ترین موارد مطرح شده در این مجمع به شرح زیر است:
*در مجمع امروز غپاک در خصوص افزایش حساب های پرداختی توضیح داده شد:
معادل ۲۳۶ میلیارد تومان بابت عوارض نوسازی بوده است.
معادل ۶۰ میلیارد تومان بابت کالای قاچاق صرف شده است.
معادل ۴۰ میلیارد تومان ذخیره تبلیغات است.
معادل ۶۰ میلیارد تومان تهاتر ارزی است.
*قدوسی مدیرعامل لبنیات پاستوریزه پاک طی مجمع امروز در خصوص افزایش میزان نرخ و تولید به سهامداران غپاک اعلام کرد:
یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان میزان تخفیف و اشانتیون بود که به یک سوم کاهش یافت.
در عملکرد چهار ماهه و با در نظر گرفتن این تخفیفات، پاک از زبان خارج می شود.
نرخ شیر به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش می یابد.
ارزش سبد تولیدات ارتقاء می یابد.
*گلوگاه هایی در مسیر افزایش ظرفیت تولید ایجاد شده که برای رفع آن اقدام می شود.
*معادل ۲۳۰ میلیارد تومان هزینه بازسازی ساختمان جدید است.
*برای کاهش تخفیفات برنامه هایی تدوین شده است.
*معادل ۱۱ میلیارد تومان از بدهی های غپاک پرداخت شده است.
میزان فروش غپاک طی تیرماه سال جاری معادل 3830 میلیارد ریال شد.
فروش4 ماهه این شرکت نیز به 15919 میلیارد ریال رسید که از مدت مشابه سال قبل کمتر به شمار می رود.
بر همین اساس میزان فروش فروردین صنایغ لبنیات پاک معادل 4178 میلیارد ریال بود و در اردیبهشت به 4538 میلیارد ریال و خرداد نیز 4131 میلیارد تومان را شاهد شد.
یادآور می شود غپاک در اسفند ماه سال گذشته نیز سرمایه خود را از ۱٬۳۸۵٬۴۹۳٫۶ میلیون ریال به ۱۳٬۳۱۳٬۲۱۱ میلیون ریال معادل ۸۶۰٫۹ درصد افزایش داد.
موضوعات اصلی فعالیت غپاک نیز فرآوری، تولید، توزیع و فروش کلیه محصولات لبنی، بستنی و شیر خام در داخل و خارج از کشور است.
سرمایهگذاری مستقیم و غیرمستقیم یا مشارکت در امر خرید، ساخت، توسعه، تکمیل و راهاندازی طرحهای تولیدی واحدهای فرآوری و تولید محصولات لبنی، بستنی، شیر خام و غذای کودک و بزرگسال در داخل یا خارج از کشور.
واردات و صادرات هر نوع مواد اولیه، محصولات ساختهشده آماده مصرف، ماشینآلات، وسایل، ابزار، تجهیزات و ملزومات برای فرآوری و تولید محصولات لبنی و بستنی، شیر خام و غذای کودک، بزرگسال و صنایع وابسته.
فعالیت بازرگانی و صنعتی مربوط به تهیه، تولید و فروش محصولات لبنی، بستنی، غذای کودک و بزرگسال را شامل می شود.
غپاک هم اکنون حدود ۲ درصد از سهم بازار محصولات لبنی کشور را در اختیار دارد.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.