Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

در گردهمایی که به‌ مناسبت گرامیداشت یازدهمین سالروز تأسیس بانک‌ آینده برگزار شد، بهمن اسکندری، مدیر عامل، با اشاره به...

آینده ی بانک آینده از زبان مدیر عامل

بورس24 : در گردهمایی که به‌ مناسبت گرامیداشت یازدهمین سالروز تأسیس بانک‌ آینده برگزار شد، بهمن اسکندری، مدیر عامل، با اشاره به تثبیت جایگاه بانک‌ تأکید کرد: امروز، شرایط بانک آینده به‌ نحوی است که به‌ پشتوانه آن می‌‌توان چنین ادعا کرد که ما نسبت به گذشته، قدم‌های محکم‌تر، بلندتر و بیشتری در راستای رشد و تعالی بانک برداشته‌ایم و این فرایند با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی در مقطع ‌زمانی کنونی، اصلی‌ترین عامل موفقیت را کسب اعتماد احاد جامعه نسبت به بانک آینده عنوان کرده و اظهار داشت: این دستآورد تنها در پرتو زحمات، تلاش‌ها، همدلی و انسجام نیروی‌انسانی بانک در سطح صف و ستاد، حاصل شد.

مدیر عامل بانک آینده با اشاره به روی‌آوردن سپرده‌گذاران به‌سمت بانک خاطرنشان کرد: این‌که مشتریان، به‌عنوان متقاضیان خدمات بانکی به بانک آینده مراجعه کرده و به استناد آمار، تعدادشان نیز روز‌به‌روز افزایش می‌یابد، بیانگر آن است که توانسته‌ایم با ضریب نفوذ شایان‌توجهی در جامعه مشتریان، ورود پیدا کنیم. ایشان از اعتماد مشتریان، به‌عنوان «سرمایه‌ اجتماعی» بانک یاد کردند که مشروعیت، حفظ و قوام مجموعه در گرو حضور آن‌ها است.

اسکندری بار دیگر ضمن تأکید به نقش سرمایه‌انسانی توانمند بانک آینده در شکل‌دهی به این  اعتماد عمومی اظهار داشت: قطعاً با افزایش این اعتماد ضمن خدمت‌رسانی به مردم و کشور، می‌ توان عواید مادی و معنوی را نیز برای ذی‌ نفعان شاهد باشیم. از همین‌ رو همه ما موظفیم به شایستگی ضمن حفظ این سرمایه‌ اجتماعی در راستای تقویت آن نیز گام برداریم. 

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24