وحید حجتی به سمت مدیرعامل شرکت «تراکنش همراه مانیتک» با نشان تجاری «مانیتک» برگزیده شد.
وحید حجتی به سمت مدیرعامل شرکت «تراکنش همراه مانیتک» با نشان تجاری «مانیتک» برگزیده شد.
حجتی، در کارنامه حرفهای خود، تجربه همکاری با بانکها و شرکتهای مختلف فعال در زمینه پرداخت الکترونیک را داشته است. وی در ابتدا با تمرکز در حوزه فناوری اطلاعات، مدارج مدیریتی در حوزه انفورماتیک و شبکه را در سازمانهایی نظیر مرکز پژوهشهای علمی و صنعتی استان مرکزی، دانشگاه اراک، شرکت پردازش و برنامهریزی شهری وابسته به شهرداری تهران، شرکت پتروپارس و شرکت تکنیکان عهدهدار بوده است.
ورود حجتی به شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در خرداد ۱۳۸۵ را میتوان شروع فعالیت وی در صنعت فناوریهای مالی دانست. وی تا خرداد ۱۳۹۰ در سمتهای مدیریتی مختلف سپ ایفای نقش کرد و پس از آن حدود ۲ سال بهعنوان مدیرعامل و عضو هیئتمدیره در شرکت تجارت همراه سینا مشغول به فعالیت شد. ادامه فعالیت حرفهای حجتی در شرکتهای پرداخت اول کیش (جیرینگ) با سمتهای معاون برنامهریزی راهبردی و معاون فناوری اطلاعات، توسن نگین با سمتهای مشاور ارشد و مدیر پروژه، پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی با سمتهای مدیرعامل و عضو هیئتمدیره، صندوق ذخیره فرهنگیان با سمت مدیر انفورماتیک، ایران کیش با سمت معاون توسعه بازار، پرداخت نوین با سمت مدیرعامل و پرداخت الکترونیک سامان با سمت عضو هیئتعامل و مدیر ارشد محصول بوده است.
وی پیش از این انتصاب، مدیرعامل و عضو هیئتمدیره شرکت توسعه تجارت الکترونیک نگاه (نگاه پرداخت) بود و با توجه به تجربههای ارزنده مدیریتی خود در زمینه فناوریهای مالی، برنامهریزی راهبردی و مدیریت پروژه، بهعنوان مدیرعامل جدید «مانیتک» معرفی شد.
وحید حجتی، متولد ۱۳۵۰ و دانشآموخته DBA دانشگاه تهران است. وی مدرک MBA خود را نیز با گرایش استراتژی و مارکتینگ در دانشگاه تهران کسب کرده و دارای مدرک کارشناسی در رشته کامپیوتر با گرایش نرمافزار از دانشگاه اراک است.
در جلسه معرفی مدیرعامل جدید «مانیتک»، از خدمات و تلاشهای علیرضا سانیانی، مدیرعامل پیشین این شرکت تقدیر به عمل آمد.
درباره شرکت مانیتک
شرکت «تراکنش همراه مانیتک» با نشان تجاری «مانیتک»، از کسبوکارهای شرکت «توسعه فنافزار توسن» با نشان تجاری «توسنتکنو» است و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. مانیتک با هدف گسترش شبکه ماشینهای بانکی مستقل با مالکان حقیقی و بهینهسازی فعالیتهای مربوط به مدیریت و نگهداشت این شبکه در بانک تاسیس شده است و سعی دارد با نوآوری مستمر، توسعه خدمات ارزشافزوده و ارائه خدمات تخصصی بازاریابی و مکانیابی این ماشینهای بانکی، به افزایش دسترسپذیری خدمات بانکی و افزایش هرچه بیشتر درآمد تراکنشی پذیرندگان حقیقی کمک کند.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.