Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه کوثر یکشنبه (31 تیرماه)، با حضور 79 درصد سهامداران کوثر برگزار شد.

بیمه کوثر تجدید ارزیابی دارد

مجمع عمومی عادی سالیانه  بیمه کوثر یکشنبه (31 تیرماه)، با حضور 79 درصد سهامداران کوثر برگزار شد و اعضای هیئت مدیره این شرکت گزارشی از صورت های مالی و برنامه های آتی خود قرائت کردند.

شرکت بیمه کوثر با سرمایه ثبت شده ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در پایان سال ۱۴۰۲ سود انباشته ۱۷ هزار و ۶۷۶ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریالی ثبت کرده به طوری که این میزان ۲۸ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱  به شمار می رود.

از سویی دیگر طی این مجمع آقادادی مدیر عامل بیمه کوثر با تاکید بر گزارش عملکردی این شرکت طی سال گذشته اظهار داشت: ماموریت بیمه کوثر ارائه خدمات با کیفیت به آحاد مردم خصوصا جامعه هدف بوده و تمام تلاش ما متمرکز بر رضایتمندی مشتریان و سودآوری است.

وی در ادامه افزود: بیمه کوثر در سال گذشته توانسته است با فروش بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد تومان و رشد ۵۷درصدی در رتبه ششم صنعت بیمه قرار گیرد و این رقم در مقایسه با مبلغ ۸هزار میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ رشد محسوسی بوده که حاصل عملکرد تیمی شرکت اعم از کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش بوده است.

مدیر عامل این شرکت با اشاره بر  دستاوردهای سال گذشته بیمه کوثر عنوان کرد: با حمایت هیئت مدیره محترم، اعتماد مشتریان و تلاش شبکه فروش و همکاران بیمه کثر توانست با کسب بالاترین درآمد سرمایه‌گذاری از محل معاملات بورسی دربین شرکت‌های بورسی بیمه‌ای در بین ۳شرکت سودآور صنعت بیمه قرار گیرد.

بیمه کوثر جزء سه شرکت در بین سه شرکت برتر بیمه‌ای از لحاظ سودآوری و عملکرد در سال ۱۴۰۲ به شمار می رود.

درآمدهای عملیاتی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل، مبلغ ۴۷،۵۵۸ میلیارد ریال معادل ۵۷درصد افزایش یافته که ناشی از افزایش پرتفوی بیمه‌ها و منابع سرمایه‌گذاری بوده است.

تجدید ارزیابی در راه است

با تاکید بر امار منتشره از عملکرد بیمه کوثر، معادل ۱۴.۶درصد بازار بیمه  به این شرکت بیمه ای تعلق دارد.

از سویی دیگر توسعه اپ کوثر من و راه‌اندازی مرکز داده در بخش فناوری در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

بیمه کوثر بالاترین درآمد سرمایه‌گذاری از محل معاملات بورسی را در بین شرکت‌های بورسی بیمه‌ای کسب کرده و در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در مجموع دو همت سود شناسایی شده  است.

آقادادی مدیرعال کوثر در پایان سخنان خود حفظ جایگاه سودآوری در صنعت بیمه، سرمایه‌گذاری‌های مناسب و متنوع از طریق افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی در سال آینده، تغییر کاربری و فروش زمین نیاوران، توجه به نیاز بازار و افزایش سهم بیمه‌های عمر را از اهم برنامه‌های سال جاری بیمه کوثر اعلام کرد.

قابل ذکر است، با تصویب سهامداران بیمه کوثر  از ۲۰۶۰هزار میلیارد ریال سود تولیدی تقسیم شد و  به ازای هر سهم، سود ۳۸۸ ریال تعلق گرفت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24