Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

بورس 24 : در راستای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای خود، افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته را به تصویب رساند. این شرکت پروژه های مهمی را در سال جاری آغاز خواهد کرد.  فرزاد شکری مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب «ثغرب » در خصوص برنامه ها و استراتژی سال جاری شرکت به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: طرح توجیهی افزایش سرمایه شرکت در حال حاضر در مرحله آماده‌سازی و ارسال به حسابرس است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه 1403 نهایی شود.هدف از این افزایش سرمایه، تأمین منابع مالی لازم برای تکمیل و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای شرکت در حوزه‌های مختلف است. 

وعده ی نهایی شدن افزایش سرمایه جذاب «ثغرب» تا شهریور

بورس24 : در راستای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای خود، افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته را به تصویب رساند. این شرکت پروژه های مهمی را در سال جاری آغاز خواهد کرد. 

فرزاد شکری مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب «ثغرب » در خصوص برنامه ها و استراتژی سال جاری شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: طرح توجیهی افزایش سرمایه شرکت در حال حاضر در مرحله آماده‌سازی و ارسال به حسابرس است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه 1403 نهایی شود.هدف از این افزایش سرمایه، تأمین منابع مالی لازم برای تکمیل و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای شرکت در حوزه‌های مختلف است. 

شکری با اشاره به پروژه‌های شرکت گفت:فازهای 2 و 3 پروژه ناویا،  با متراژ 135 هزار متر مربع، در حال حاضر در مرحله طراحی و تملک است.در پروژه هوگر، فاز اول با ۴۰۰ واحد  آغاز و فاز های بعدی آن در حال مطالعه و برنامه‌ریزی است.

به گفته وی، پروژه اشراق با هدف احداث مجتمع تجاری  و مسکونی در حال انجام مطالعات طراحی و اخذ مجوزات قانونی است. این پروژه در حال حاضر در مرحله عقد قرارداد با مالکین زمین‌ها است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.پروژه‌های شیخ تپه و امیددر حال حاضر در مرحله اخذ مجوزات قانونی هستند و به زودی وارد فاز طراحی و اجرا خواهند شد. پروژه مارگون نصر یک مجتمع مسکونی و تجاری  است که قرارداد مشارکت آن در شرف انعقاد است.

شکری ادامه داد: پروژه لاله زنجان با بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی، در حال احداث در شعبه زنجان است. همچنین مرکز مالی زنجان که وابسته به بورس اوراق بهادار است، با رفع موانع قانونی و معارضات موجود، عملیات اجرایی آن با پیشرفت فیزیکی 6 تا 7 درصد آغاز شده است. 

مدیر عامل ثغرب گفت:  در دو سال گذشته، شرکت دو پروژه بزرگ (الماس خاوران و ارغوان) را به اتمام رسانده است و پروژه‌های جدیدی (شامل فازهای 2 و 3 ناویا، هوگر، اشراق، مارگون نصر، لاله زنجان و مرکز مالی زنجان) را به سبد خود اضافه کرده است.متراژ پروژه‌های در حال ساخت شرکت به 500 تا 600 هزار متر مربع رسیده است.برنامه‌ریزی شده تا در سال مالی آینده، 1 میلیون و 200 هزار متر مربع پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به چشم‌انداز آینده مسکن گفت:با توجه به رکود چند سال اخیر در بازار مسکن، قیمت مسکن در آینده افزایش خواهد یافت.این شرکت در حال توسعه رویکردی جدید برای تعریف پروژه‌های خود است که بر اساس آن، به دنبال ایجاد حس تعلق مکانی برای ساکنین مجتمع‌های مسکونی و ارتقای کیفیت زندگی آنها است.ورود به حوزه‌های آماده‌سازی زمین و شهرک‌سازی از دیگر برنامه‌های آتی این شرکت است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24