Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

امین شعبانی مدیر عامل شرکت ریل پرداز نوآفرین با اصلاح مستمر قیمت بلیط حمل و نقل ریلی، کیفیت خدمات به مسافران و سودآوری شرکت قطارهای مسافری پنج ستاره فدک افزایش خواهد یافت.   صنعت حمل و نقل ریلی از مدت ها قبل، به طور جدی نیازمند بازنگری در قیمتها بود. نزدیک به سه سال است که قیمت بلیط قطارهای مسافری ۵ ستاره تقریبا ثابت بود و پافشاری بر سیاست تثبیت قیمت، این قطارها را با کاهش سودآوری رو به رو کرده، به طوری که سطح کیفیت خدمات قطارهای مسافری تحت تاثیر قرار گرفت.

افزایش درآمدعملیاتی قطارهای فدک از مسیر اصلاح قیمت بلیط

امین شعبانی

با اصلاح مستمر قیمت بلیط حمل و نقل ریلی، کیفیت خدمات به مسافران و سودآوری شرکت قطارهای مسافری پنج ستاره فدک افزایش خواهد یافت.
 
صنعت حمل و نقل ریلی از مدت ها قبل، به طور جدی نیازمند بازنگری در قیمت ها بود. نزدیک به سه سال است که قیمت بلیط قطارهای مسافری ۵ ستاره تقریبا ثابت بود و پافشاری بر سیاست تثبیت قیمت، این قطارها را با کاهش سودآوری رو به رو کرده، به طوری که سطح کیفیت خدمات قطارهای مسافری تحت تاثیر قرار گرفت.

با اصلاح قیمت بلیت قطارهای مسافری، درآمد شرکت ریل پرداز نوآفرین ناشی از این افزایش به سطح 1250 میلیارد تومان در سال 1403 می رسد که رشدی حدود 30 درصد را تجربه خواهد کرد.

شرکت برنامه های متعددی در حوزه اصلاح ساختار دارایی های شرکت دارد، چنانچه احتمالا کسب سود غیر عملیاتی قابل توجه وجود دارد و این طبقه از درآمدهای غیرعملیاتی، سطح EPS شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد.

با توجه به سهم 30 درصدی مسافران خارجی از قطارهای 5 ستاره، این برآورد وجود دارد که درآمد حاصل از فروش شرکت از این محل افزایش مطلوبی داشته باشد.

گروه قطارهای فدک شامل شرکت نوآفرین (نماد حآفرین)  شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس (نماد حشکوه) و شرکت ریل گردش ایرانیان (نماد حگردش) که در مجموعً دارای یکصد دستگاه واگن مسافری 5 ستاره در حال سیر هستند.

با اصلاح تدریجی قیمت بلیت دراین بخش، 33  واگن دیگر که بازسازی آنها به تاخیر افتاده است، به سرعت وارد فرایند عملیاتی شده و سطح کمی و کیفی خدمات شرکت افزایش می یابد.

مدیر عامل شرکت ریل پرداز نوآفرین

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24