Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

مجمع شرکت گروه صنعتی پاکشو امروز با حضور۹۳ درصد سهامداران تشکیل شد.

مجمع پاکشو 300 ریال سود تقسیم کرد

بورس24 : مجمع شرکت گروه صنعتی پاکشو امروز با حضور۹۳ درصد سهامداران تشکیل شد.

این مجمع 300 ریال سود تقسیم کرد که معادل حدود 50 درصد سود شرکت است. مجمع اعلام کرد شرکت امسال ۷۰ درصد رشد سود داشته و به همان میزان رشد سود تقسیمی داشته است.

محمد عالمی مدیرعامل پاکشو در این مجمع گفت: سال گذشته توانستیم تا ۵۰ درصد ارز با قیمت مناسب به دست بیاوریم. امیدواریم صادرات را از مرز نیاز داخلی خارج کنیم و نیاز های ارزیابی خود را تامین کنیم.

وی گفت: ما به دارایی خود یعنی نیروی انسانی خود می بالیم. این سرمایه انسانی ما بالاترین بخش دارایی ما هستند.

او ادامه داد: درآمد عملیاتی تلفیقی شرکت نسبت سال گذشته ۳۷ درصد ، سود عملیاتی ۱۰۴ درصد و سوددخالص شرکت ۵۳ درصد رشد داشته است. درآمد شرکت اصلی نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد، سود عملیاتی  نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد و سود خالص ۷۸ درصد رشد داشته است.

رئیس مجمع نیز گفت:  خدا را شکر مجموعه در یک مسیر درست دارد حرکت می‌کند و شاخص‌های مالی و اقتصادی پاکشو این را ثابت می‌کند‌.  ما اگر پاکان‌بهشو را هم در مجموعه پاکشو خود شرکت ببینیم و  نسبت‌های سودآوری را در تلفیق  بررسی کنیم. می بینیم سود ناخالص شرکت از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ در این بازه ۳ ساله از ۲۶ درصد به ۳۴ درصد رسیده است .

او ادامه داد: سود عملیاتی ما از ۱۴ درصد به ۲۶ درصد رسیده است. سود خالص قبل از کسر مالیات‌ از نزدیک ۱۸ درصد به ۳۵ درصد یعنی تقریبا ۱۰۰ درصد رشد داشته است

وی افزود: دارایی‌های شرکت بازده دارایی‌های شرکت از ۱۹.۵ به ۲۹.۵ رسیده است، دارایی شرکت از ۴۵ به ۷۵ رسیده است. این‌ها بیانگر مدیریت بهینه و موثر دارایی‌ها ،  پرتفوی خیلی خوب محصول ، کارایی خوب عملیاتی  و ظرفیت خوبی است که از شرکت از نظر توان فکری و مدیریتی به کار گرفته شده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24