Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

بررسی ها نشان می دهد که به پرداخت ملت با شناسایی 31 هزار و 564 میلیارد ریال درآمد در پایان خرداد ماه علاوه بر جهش...

کسب بیشترین درآمد توسط به پرداخت ملت در بین شرکت های پرداخت الکترونیک

بورس24 - بررسی ها نشان می دهد که به پرداخت ملت با شناسایی 31 هزار و 564 میلیارد ریال درآمد در پایان خردادماه علاوه بر جهش 585 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل در جایگاه نخست شرکت های پرداخت الکترونیک از این حیث قرار گرفت.

اگرچه رقابت شرکتهای پرداخت الکترونیک با توجه به قوانین جدید مالیاتی نسبت به گذشته بسیاری نزدیک دنبال می شود اما با این همه پارامترهای موجود در این حوزه همچنان نام شرکت به پرداخت ملت را به عنوان بهترین شرکت PSP نشان می دهد.

براساس این گزارش شرکت به پرداخت که تیرماه بسیار شلوعی را در پیش رو داشت توانست در یکصد و هفتمین گزارش شاپرک در پن شاخص حائز عنوان نخست شود. اجرایی کردن ریال دیجیتال در جزیره کیش، کسب عنوان بهترین شرکت پرداخت الکترونیک، حضور فعال در نمایشکاه الکامپ و برگزاری جشنواره جایگاههای سوخت از جمله مهمترین دستاوردهای این شرکت در تیرماه ۱۴۰۳ بود. حضور مؤثر به پرداخت در بخشهای مختلف که اعتماد به این شرکت را افزایش داده در گزارشات ماهانه انعکاش قابل توجهی داشته که می تواند برای دنبال کنندگان اخبار این حوزه قابل توجه باشد. 

براساس گزارش منتهی به پایان خردادماه سال جاری به پرداخت توانسته از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه امسال بیش از ۳۱ هزار و ۵۶۴ میلیارد ریال درآمد شناسایی کند که نسبت به مدت مشابه جهش ۵۸۵ درصدی را شاهد هستیم. به پرداخت ملت با این میزان از درآمد شناسایی شده علاوه بر اینکه بهترین میزان درآمد را در این مقطع نسبت به مدت مشابه سنوات گذشته تجربه کرد بلکه توانست بالاترین میزان درآمد شناسایی شده توسط شرکتهای پرداخت الکترونیک را به نام خود ثبت کند و در جایگاه نخست از این حیث قرار گیرد.

منبع خبر: رصد روز 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24