Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین با اشاره به پذیرش شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بورس تهران، این اقدام را بزرگترین اتفاق چند سال اخیر بازار سرمایه و مجموعه شستا دانست.

شمارش معکوس برای عرضه اولیه سهام پالایشگاه ستاره خلیج فارس

بورس24 : مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین با اشاره به پذیرش شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بورس تهران، این اقدام را بزرگترین اتفاق چند سال اخیر بازار سرمایه و مجموعه شستا دانست.

سید محمدجواد میرطاهر با اعلام خبر پذیرش شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در بورس تهران گفت: شرکت نفت ستاره خلیج فارس از جمله مدرن‌ترین پالایشگاه‌های خاورمیانه است با توجه به اقدامات انجام شده از سوی شرکت کارگزاری صبا تأمین برای پذیرش این شرکت، به نظر می‌رسد پس از عرضه این شرکت ارزش بازار  شستا، تاپیکو و صبا تأمین به شدت تحت تأثیر قرار بگیرد و افزایش پیدا کند.

وی با بیان این که تلاش‌های شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، تاپیکو و صبا تأمین در فرایند عرضه نفت ستاره خلیج فارس، از جمله اقدامات راهبردی و کلیدی در مجموعه شستا بوده است، افزود: بزرگترین و مهمترین منصه ظهور مشارکت مردم که منجر به جهش تولید می‌شود، بازار سرمایه است و عرضه اولیه شرکت نفت ستاره خلیج فارس توسط شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، تاپیکو و صبا تأمین در راستای همین موضوع انجام گرفته است.

مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین در ادامه تصریح کرد: ورود شرکت‌های بزرگ تولیدی به بازار منجر به افزایش ارزش بازار و ارزش معاملات خواهد شد. شرکت نفت ستاره خلیج فارس نیز از جمله مهمترین شرکت‌های بزرگ تولیدی با جایگاه استراتژیک در کشور است که توانسته است ایران را به یک صادرکننده بالقوه بنزین تبدیل کند. همچنین درحال حاضر بیش از یک سوم بنزین مصرفی کشور توسط نفت ستاره خلیج فارس تولید می‌شود و با توجه به ارزش و اهمیت این شرکت، نفت ستاره خلیج فارس جزو ۵ شرکت اول بورس تهران از نظر ارزش بازار و میزان فروش خواهد بود.

منبع خبر: روابط عمومی گروه مالی صبا تامین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24