Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس 24 - مجمع‌ عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌ گذاری صنعت نفت با حضور ۵۷.۱۴ سهامداران برگزار شد...

تقسیم سود ۲۰۰ ریالی در مجمع ونفت

بورس24 - مجمع‌ عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت با حضور  ۵۷.۱۴ سهامداران برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ،  مجمع ونفت ۲۰۰ ریال به ازای هر سهم سود تقسیم کرد. 

هیات رئیسه مجمع: 

 علیرضا بنی اسدی  به‌عنوان رئیس مجمع 
محمد صلح جوی ابراهیم آباد به‌عنوان ناظرمجمع
زینب عبدی انبوهی  به‌عنوان ناظرمجمع 
حسین شعبانی سروش  به‌عنوان منشی مجمع

محمد سلیمانی مدیر عامل شرکت در مجمع گفت: سود خالص و ناخالص افزایش یافته است.در صورت‌های مالی تلفیقی شرکت اصلی و شرکت‌های زیرمجموعه، درآمدهای غیرعملیاتی به دلیل نرخ تسعیر کاهش داشته است.

وی گفت: تداوم سود کیفی، بررسی‌ و ورود به طرح‌های نوآور و زودبازده در صنایع پایین‌دستی، توسعه سبد محصولات و مشتریان، بهینه‌سازی پرتفو، تعیین تکلیف شرکت‌های کم‌بازده و تعیین تکلیف پروژه مایع‌سازی گاز پارس هرمز از مهم‌ترین برنامه‌های آتی شرکت هستند.

سلیمانی افزود: اهم برنامه‌های اجرایی در شرکت اوج شامل  فروش و تحویل ۵۳۹ میلیون لیتر سوخت هوایی، تمدید یک‌ساله سوخت‌رسانی، امضای تفاهمنامه بازاریابی و توسعه بازار فرودگاه امام، قرارداد با فرودگاه پیام و رایزنی برای انعقاد قرارداد با فرودگاه‌های عسلویه و کیش هستند.

به گفته وی، در شرکت توسعه و تجهیز پتروایرانیان، ۵۹درصد تحویل خوراک به شرکت‌های پتروشیمی افزایش‌ یافته است. در این شرکت، افزایش ظرفیت حمل گاز اتان، سفارش‌گذاری جیمبو تیوپ و افزایش‌ مشتریان به جز امیرکبیر و ایلام را دنبال می‌کنیم.

سلیمانی گفت: شرکت سرمایه‌گذاری قشم با ۶۴درصد پیشرفت در دست اجرا است.همچنین شرکت گاز اکباتان ۲۶۵هزار دستگاه رگولاتور را تحویل داده است‌. در این شرکت به بحث کنترل‌های گاز هوشمند و برگزاری مناقصات در این‌ خصوص وارد شدیم. امسال خبرهای خوبی در این باره به سهامداران خواهیم داد.

 وی گفت: در شرکت پتران، زمین ۱۰ باب جایگاه سوخت تحویل گرفته است. شرکت جوی گستر نفت به تولید لوله‌های سه جداره وارد و تولید آزمایشی آن شروع شده است.

وی ادامه داد: با فرودگاه پیام قرارداد منعقد شده است و منتظر مشخص‌ شدن حق بهره‌برداری و کارمزد هستیم.  همچنین با فرودگاه‌های  کیش و امام‌ خمینی قراردادی منعقد کردیم که برای سوخت‌رسانی بازاریابی کنیم. 

وی گفت: ۸۰درصد از سوخت‌رسانی هواپیمایی به شرکت‌های داخلی‌ بوده که زیانده هستند. امسال کارمزد و قیمت سوخت افزایش پیدا خواهد کرد. 

سلیمانی ادامه داد: حدود ۴۰درصد از سوخت‌گیری‌ها در فرودگاه امام انجام می‌شود. در این فرودگاه، شرکت اوج رقیبی ندارد.در سال ۱۴۰۲، ۵۲هزار تن گاز اتان حمل شده که ۲۰هزار تن افزایش داشته است. امسال ۱۰ تا ۱۵درصد افزایش پیدا می‌ کند. 

وی خاطر نشان کرد: شرکت افزایش سرمایه از محل سود انباشته را بررسی می‌ کند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24