Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تایدواتر خاورمیانه با حضور سهامداران برگزار شد.

مجمع «حتاید» ۶۳ تومان سود تقسیم کرد

قائم مقامی مدیرعامل شرکت گفت : شرکت ۱۲ حوزه فعالیتی دارد؛ خدمات دریایی ،خدمات پشتیبانی و فنی و مهندسی،خدمات لایروبی ،خدمات تخلیه و بارگیری کانتینری ،خدمات بازار سرمایه و …

او گفت : سهم شرکت از تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر شهید رجایی در سال گذشته ۴۷ درصد بوده است که این سهم امسال طی قرارداد ۵ ساله ای که با سازمان بنادر صادر شده است به بیش از ۷۰ درصد خواهد رسید .

وی گفت : یک درصد از منابع حتاید به شرکت دریابندر داده شد ولی ۲۰ میلیون از این سهم توسط شرکت دریا بندر فعلا نگهداری شده است .

قائم مقامی گفت : سال گذشته قول ورود شرکت رهیاب به بورس را دادیم اما چون شرکت تک محصولی بود نتوانستیم آن را پارسال عرضه کنیم اما در تلاش هستیم تا آن را وارد بازار کنیم.

وی گفت : سال خوبی را سپری کردیم و درآمد قابل توجهی را محقق شد . او افزود : افزایش ۱۱۶ درصدی درآمد در ناحیه هرمزگان و افزایش ۱۲۰ درصدی درآمد در ناحیه خوزستان و افزایش ۲۰ درصدی درآمد در ناحیه امیراباد را رقم زدیم .

او گفت : سهم شرکت از تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر امام خمینی در سال گذشته ۲۷ درصد بوده است. او افزود : سهم شرکت از تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر امیرآباد نیز ۷۲ درصد بوده است.

وی گفت : بارج ۱۵.۰۰۰ حتی هزار تومان برای ما سود که نداشته هزینه هم داشته است . مضایده هایی برای آن گذاشته شده است که دو شرکت خارجی (آفریقایی و عربی) برای خرید آن اقدام کردند که مشکل با نحوه پرداخت پول بوده است که هیچ شرکتی ریسک مربوط به ما را تا به امروز نپذیرفته است .

او گفت : ما در بندر امام خمینی فقط در حوزه غلات فعالیت می کنیم که اگر سهم از بازار آن طی این سال ها کم شده است به علت کم شدن سهم غلات در بندر است و گرنه ما تمام سهم خود را در این حوزه گرفته ایم . وی افزود : ما در بندر شهید رجایی نیز طی یک قرارداد ۵ ساله به عنوان یک اپراتور اصلی در ترمینال ۱ و ۲ فعالیت می کنیم و با شناورهای کوچک آنها را بهینه کرده ایم و از لحاظ درآمدی و کیفیت کاهش پیدا نکرده ایم فقط از بابت کمیت آن را کاهش داده ایم تا حاشیه سودمان بالا برود .

وی گفت : تجدید ارزیابی از محل زمین داده شده است و فعلاً برنامه تجدید ارزیابی جدیدی در دستور کار شرکت نیست.

او گفت : حتاید در نظر دارد سرمایه شرکت را از محل سود انباشته به ۱۷.۰۰۰ میلیارد تومان افزایش دهد.

در انتها ، مجمع حتاید ۶۳ تومان سود بین سهامداران تقسیم کرد .

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24