Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بورس تهران با حضور ۶۸ درصد سهامداران برگزار شد. این مجمع 5 تومان سود نقدی تقسیم کرد.

تقسیم سود 5 تومانی در مجمع بورس تهران

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بورس تهران با حضور ۶۸ درصد سهامداران برگزار شد. این مجمع 5 تومان سود نقدی تقسیم کرد.

مهم ترین موارد مطرح شده در این مجمع به شرح زیر است:

*احتمالا چهارشنبه هفته جاری شرکت پالایش ستاره خلیج‌فارس را پذیرش خواهیم کرد. امیدواریم با توجه به شرایط بازار   امسال عرضه اولیه این شرکت  را انجام دهیم.

*افزایش سرمایه ۳۰ درصدی در دستور کار است، احتمالا در نیمه دوم سال انجام خواهد شد.

*محمود گودرزی مدیرعامل شرکت: در نوامبر آینده در کیش اینوکس میزبان مدیران بورس‌های خارجی خواهیم بود و برای اولین بار، امروز گزارش پایداری بورس تهران منتشر شد. دوره‌های آموزشی با محوریت حاکمیت شرکتی به ناشرین را از ۳۱ تیرماه انجام می‌دهیم.

*محمود گودرزی: ما کارهایی را در گذشته انجام ندادیم. اگر به معامله گران بازار آموزش های لازم را بدهیم سطح تخلفات تا حد زیادی کاهش خواهد داشت.

*گودرزی: یک درآمد بورس تهران از راه کارمزد است، بورس تهران همیشه در نظر داشته که این کارمزد ها را افزایش دهد، اما شرایط رکودی بازار پاسخگو نبوده است.

خبر تکمیلی...

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بورس اوراق بهادار تهران با حضور ۷۴ درصد سهامداران برگزار شد. 

مجمع بورس تهران ۵۰ ریال سود تقسیم کرد.

هیات رئیسه مجمع:

 رحیم اسماعیلی دانا  به‌عنوان رئیس مجمع   محسن ملائی  به‌عنوان ناظرمجمع

حسین مقدم  به‌عنوان ناظرمجمع

محمود گودرزی  به‌عنوان منشی مجمع

محمود گودرزی مدیر عامل شرکت گفت:حدود ۱۱۶ کارگزار داریم و  ۵۰درصد ایستگاه‌های معاملاتی در تهران هستند و ۲۲ تالار منطقه‌ای داریم.

وی گفت: با توجه به شرایط ، انتظار داریم که در نیمه دوم سال شاهد افزایش ارزش معاملات باشیم.

وی گفت: بازار حرفه‌ای با پذیرش شگستر کلید خورد. امیدواریم شاهد رونق بیشتر این بازار باشیم.

گودرزی افزود: ۳۰۱ همت تأمین مالی از بورس در سال گذشته صورت گرفته‌ است.

مدیر عانل بورس تهران گفت: تمرکز زیادی داریم که امسال شرکت‌های عام پروژه به‌خصوص فعالان حوزه هایتک را وارد بورس کنیم.

وی گفت: ۷۰ شرکت در جریان پذیرش و ۳۰ شرکت در حال پذیرش و درج نماد هستند.

به گفته وی، توسعه مستمر در حوزه بازار، تحول دیجیتال سازمانی و معماری سازمانی نوین را اجرا کردیم و در نظر داریم نقش تالارهای منطقه‌ای را به دبیرخانه مرکز مالی تغییر دهیم. 

وی ادامه داد: نیمه دوم امسال، سامانه نظارت بر کارگزاران راه‌اندازی می‌شود.فرایندهای اصلی بورس به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود. سند راهبردی بورس بازنگری شده است.

وی گفت: بورس را به نهاد خودانتظام تبدیل می‌کنیم.در حال خریداری سامانه سجل هستیم.به دنبال ارائه خدمات روی گوشی از طریق اپ دیجیتال و امضای دیجیتال هستیم.

گودرزی گفت: سازمان بورس تکلیف کرده تا دنبال تغییر سامانه معاملاتی باشیم. به دنبال این هستیم که مرکز مالی را در قالب یک شرکت فناوری جدا کنیم تا به‌صورت تخصصی در مورد سامانه‌ها و امور تخصصی این بخش به فعالیت‌های خاص در این حوزه بپردازد‌.

عرضه ستاره خلیج‌فارس فارس در راه است

گودرزی افزود: چهارشنبه، شرکت پالایش ستاره خلیج‌فارس را پذیرش خواهیم کرد. امیدواریم امسال عرضه آن را انجام دهیم. بورس و سازمان بورس تمایل دارند که نرخ کارمزد را تغییر بدهند، اما با توجه به شرایط رکود فعلی، زمان مناسبی نیست.

وی گفت: در نوامبر آینده در کیش اینوکس میزبان مدیران بورس‌های خارجی خواهیم بود.ماشین‌حسابی را جهت افزایش سطح دسترسی شرکت‌ها تا دو ماه آینده لانچ می‌کنیم و برای اولین بار، امروز گزارش پایداری بورس تهران منتشر شد.

به گفته وی، دوره‌های آموزشی با محوریت حاکمیت شرکتی به ناشرین را از ۳۱ تیرماه انجام می‌دهیم. طراحی و راه‌اندازی سامانه اطلاعات مبارزه با پولشویی و اجرای دوره آموزشی تخصصی برای کارگزاران و معامله‌گران از برنامه‌های ما هستند.

از ماینرها چه خبر؟

وی افزود: دادگاه در مورد ماینرها رأی به عدم قاچاق بودن آن‌ها داد. امیدواریم که رأی به نفع بورس و هیأت مدیره سابق صادر شود.

افزایش سرمایه در بورس

وی گفت: به دنبال فروش ملک شیراز نیستیم و قصد داریم آن را اجاره دهیم.براساس دستور سازمان بورس و در راستای کفایت سرمایه و افزایش سرمایه سالانه، سرمایه باید ۳.۳ همت باشد که امروز ۱.۸ همت است. بر این اساس، افزایش سرمایه از محل سود الزامی است. در پاییز هر آنچه از سودهای سنواتی و امسال مانده باشد، برای افزایش سرمایه صرف خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24