Bourse24 Ads 236

بورس 24 - جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نیان الکترونیک با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل، نماینده سازمان بورس و...

مدیر عامل نیان الکترونیک در مجمع: برنامه‌ های جدی جهت افزایش تولید داریم

بورس24 - جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نیان الکترونیک با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

مدیر عامل گزارش خود را قرائت کرد

در ابتدای جلسه مدیر عامل شرکت گزارشی از هیئت مدیره را قرائت کرد و بیان داشت: شرکت در سالی که گذشت هم در نیان الکترونیک و هم نیان باتری اقدامات زیادی انجام داد و فروش شرکت نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی افزود: سود خالص شرکت رشد قابل توجهی داشته و برنامه‌ های جدی برای افزایش ظرفیت و افزایش تولید داریم، شرکت همچنین در نظر دارد تا در شش ماهه، زیان انباشته زیرمجموعه خود را به صفر برساند. 

رشد جهش‌ گونه فروش شرکت

وی گفت: رشد جهش گونه فروش نیان الکترونیک و نیان باتری بیانگر پیش بینی های واقعی و مبتنی بر اتفاقات مثبت است. ما در شرکت نیان الکترونیک و نیان باتری عملا مالیات پرداخت نمکنیم. 

مدیر عامل شرکت گفت: رشد جهش گونه فروش نیان الکترونیک و نیان باتری بیانگر پیش بینی های واقعی و مبتنی بر اتفاقات مثبت است. ما در شرکت نیان الکترونیک و نیان باتری عملا مالیات پرداخت نمی‌کنیم.

وی تاکید کرد: وضعیت مالی شرکت شرایط خوبی را نشان می دهد ما پذیرای مشتریان جدید همه هستیم و حتی می‌توانیم ظرفیت تولید خود را بهتر کنیم یعنی افزایش دهیم.

متقاضی باشد افزایش تولید می‌ دهیم

در ادامه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و گزارش خود را مبنی بر عدم اظهار نظر نسبت به صورت‌های مالی را اعلام کرد.

دلیل این موضوع توسط شرکت به وضعیت صورت های مالی زیرمجموعه ربط داده شد و دستور پیگیری نسبت به این موضوع توسط رئیس مجمع به شرکت داده شد.

در ادامه رئیس مجمع در پاسخ به سوال سهامداران در مورد ظرفیت تولید و تقاضا گفت:  شرکت ظرفیت تولید تا 12000 هم دارد و اگر متقاضی داشته باشیم می توانیم تولید داشته باشیم.

وی خبر داد: ما در نیان باتری باتری یو پی اسی تشکیل دادیم که با توجه به مشکلات برق فروش خوبی دارد چنین برنامه‌هایی در شرکت دنبال می‌ شود.

در پایان نیز به ازای هر سهم 3،750 ریال معادل 90 درصد سود هر سهم، به ازای هر سهم تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 240


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24