Bourse24 Ads 236

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در خصوص دلایل عدم انتقال دارایی ها و اسناد مالکیت ماشین آلات بیان داشت با توجه به صورتجلسه رد مال با شرکت عمران سریر و آقای احسان بنایی کلیه ماشین آلات واگذار شده به عنوان بخشی از رد مال ایشان محاسبه گردید. لیکن نامبرده قبلا نسبت به خروج قسمتی از ماشین آلات اقدام کرده بود که مراتب درخواست عودت ماسن آلات طی دادنامه های جداگانه تنظیم و در حال بررسی است.

«ابنیه» از اخرین وضعیت عملکرد گفت

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت  ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در خصوص دلایل عدم انتقال دارایی ها و اسناد مالکیت ماشین آلات بیان داشت با توجه به صورتجلسه رد مال با شرکت عمران سریر و آقای احسان بنایی کلیه ماشین آلات واگذار شده به عنوان بخشی از رد مال ایشان محاسبه گردید. لیکن نامبرده قبلا نسبت به خروج قسمتی از ماشین آلات اقدام کرده بود که مراتب درخواست عودت ماسن آلات طی دادنامه های جداگانه تنظیم و در حال بررسی است.

این شرکت افزود در سنوات گذشته معادل بدهی ارزی بانک ملت به حساب آن بانک واریز گردیده بود ولی به دلیل نوسانات نرخ ارز و تاخیر بانک ملت در برداشت ریال مذکور و خرید ارز مربوطه وتسویه بدهی موحب اختلاف گردید. این موضوع جهت احقاق حق شرکت نزد نماینده دادستان در حال رسیدگی می باشد.

اب

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24