Bourse24 Ads 235
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

ابتدا گریزی به بازار چهارشنبه داشته باشیم که بعد از تحرکات سه‌شنبه، یک روز خاص دیگر را پشت سر گذاشت و گویی برخی از معامله‌گران ریسک انتخابات را به جان خریدند. در این روز شاخص کل با رشد خوب 20 هزار واحدی تا ارتفاع دو میلیون و 85 هزار واحدی پیشروی کرد. ارزش معاملات با یک رشد دیگر به مرز کانال 3 همت (2.9 همت) نزدیک شد و تراز نقدینگی حقیقی‌ها برای دومین روز کاری متوالی خبر از برگشت بخشی از نقدینگی خارج شده داد.

پیش‌بینی وضعیت بورس 9 تیر 1403

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : امروز شنبه مصادف با نهم تیر ماه 1403 هجری شمسی در شرایطی به مصاف بازار نخستین روز کاری هفته با دامنه نوسان 6+- درصد می‌رویم که انتخابات برگزار شده و شمارش آرا به دقایق پایانی نزدیک می‌شود و تا این لحظه، آنچه مشخص شده این است که آقایان سعید جلیلی و مسعود پزشکیان در شمارش آرا شانه به شانه یکدیگر در حرکت بوده و ناگریز باید در انتظار برگزاری دور دوم انتخابات باشیم ...

ابتدا گریزی به بازار چهارشنبه داشته باشیم که بعد از تحرکات سه‌شنبه، یک روز خاص دیگر را پشت سر گذاشت و گویی برخی از معامله‌گران ریسک انتخابات را به جان خریدند. در این روز شاخص کل با رشد خوب 20 هزار واحدی تا ارتفاع دو میلیون و 85 هزار واحدی پیشروی کرد. ارزش معاملات با یک رشد دیگر به مرز کانال 3 همت (2.9 همت) نزدیک شد و تراز نقدینگی حقیقی‌ها برای دومین روز کاری متوالی خبر از برگشت بخشی از نقدینگی خارج شده داد. در این روز حقیقی‌ها حدود 210 میلیارد تومان به بازار تزریق نمودند.

در ادامه مروری بر رویدادهای هفته گذشته داشته باشیم ...

دلار نیمایی با یک رشد اندک دیگر به مرز کانال 43 هزار تومانی رسید اما این رشد هنوز نتوانسته آنطور که باید و شاید تحلیلگران و معامله‌گران را متعاقد کند که سود شرکتها از این ناحیه تاثیر مثبت می‌گیرد. و اتفاق جالب اینکه باری دیگر شاهد برگشت دلار آزاد به کانال 60 هزار تومانی به واسطه ترس‌های دوگانه جنگ و انتخابات هستیم.

رویداد دیگر کاهش نرخ سود اخزا است که پس از رسیدن به‌کانال 29 درصدی، فعلا به افت خود خاتمه داده اما یک اتفاق ویژه را این روزها شاهد هستیم و آن هم اینکه، بانک مرکزی با قدرت و پافشاری عجیبی در مسیر کاهش نرخ بهره گام برداشته و سیاست‌های آشکار و عمیقی را اجرایی کرده که حتی ممکن است آثار این تحولات انبساطی در ماه‌های بعد بیشتر مشخص شود.

فراموش نکنید که دو رویدادِ منطقی شدن سیاست‌های نرخ بهره و نرخ ارز بواسطه اثر ماندگاری که دارد می‌تواند بخشی از چالش اعتمادزدایی از بازار را برطرف کرده و آن را بازگرداند.

اما در بستر این دو رویداد، یک اتفاق مهم دیگر هم رخ داده که بسیاری معتقدند شیب آن از این پس تندتر و شرایط آن خاص‌تر خواهد شد و این اتفاق هم، رسیدن ابلاغیه هیات دولت به پالایشی‌ها بود که آنها را در مسیر شفاف‌سازی و تعدیل مثبت 10 تا 30 درصدی قرار داد. به نظر این موضوع از این بُعد اهمیت دارد که خبر درمانی را تبدیل به کدال کرده و نشان داد که اخبار می‌تواند تبدیل به واقعیت شود.

و در پایان به بحث انتخابات می‌رسیم. تا این لحظه بر اساس آخرین اعلام وزارت کشور، از ...

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز ...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24