Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

شرکت ارتباطات سیار ایران با نماد #همراه پیرو مصوبه هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص الزام کلیه ناشران ثبت شده نزد سازمان به افشای دلایل تغییر بیش از ۳۰ درصدی سود عملیاتی آنها، توضیحاتی در این خصوص منتشر نمود.

دلایل تعدیل مثبت سود همراه اول در بورس اعلام شد

بورس24 :  شرکت ارتباطات سیار ایران با نماد «همراه» پیرو مصوبه هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص الزام کلیه ناشران ثبت شده نزد سازمان به افشای دلایل تغییر بیش از ۳۰ درصدی سود عملیاتی آن ها، توضیحاتی در این خصوص منتشر نمود.

طبق توضیحات معاون مالی و تدارکاتی شرکت ارتباطات سیار ایران، مهمترین دلایل رشد ۴۱ درصدی سود عملیاتی این شرکت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل، افزایش نرخ مصوب بسته های اینترنت در ماه های پایانی سال، افزایش مصرف ترافیک مشترکین و افزایش سود حاصل از سرمایه گذاری های این شرکت بوده است.

با توجه به این که اثر افزایش نرخ بسته های اینترنت طی مدتی کمتر از ۳ ماه در صورت های مالی سال ۱۴۰۲ منعکس شده و بنا به گزارش سازمان تنظیم مقررات رادیویی مصرف اینترنت همراه در کشور روز به روز در حال افزایش است و همچنین سیاست های شرکت ارتباط سیار ایران نشان از برنامه افزایش درآمد از محل سرمایه گذاری های خود دارد، انتظار می رود این روند رو به رشد سود آوری شرکت در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه یابد.

همه

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24