Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

محمد مومنی معاون مالی بانک دی در خصوص افزایش سرمایه این بانک به خبرنگار بورس۲۴ گفت : بانک  ۷ همت افزایش سرمایه  در دستور کار دارد که  در ۲ مرحله انجام خواهد شد. 

افزایش سرمایه 7 همتی بانک دی در راه است

بورس24 : بانک دی به زودی افزایش سرمایه خواهد داشت،این بانک پس از دریافت مجوز از سازمان بورس ۷ همت افزایش سرمایه می دهد. 

محمد مومنی معاون مالی بانک دی در خصوص افزایش سرمایه این بانک به خبرنگار بورس24 گفت : بانک  ۷ همت افزایش سرمایه  در دستور کار دارد که  در ۲ مرحله انجام خواهد شد. 

 وی ادامه داد: موضوع افزایش سرمایه اوایل خرداد سال گذشته مطرح شد  که گزارش آن را تهیه  و به بانک مرکزی ارائه داده‌ایم، بانک مرکزی در آبان ماه به بانک  مجوز داد که در سامانه کدال هم اطلاع رسانی کرده‌ایم.

مومنی گفت: مشکل دیگر این بود که  بورس  افزایش سرمایه را  منوط به خروج از ماده ۱۴۱ کرده بود ، ما  طرح‌ها و برنامه‌هایی ارایه دادیم که البته طبق مصوبه شورای هماهنگی سران قوا  قرار شد، با  بانک‌هایی که مشمول ۱۴۱ هستند، مساعدت شود‌. 

 به گفته وی،  در حال حاضر برای کارهای تکمیل پرونده و بحث فرآیندهای اجرایی متعهد در تلاش هستیم و  براساس توافقی که با بانک مرکزی و بنیاد شهید و بانک دی داریم،  قرار بود بنیاد شهید متعهد شود که اختمالا تا آخر هفته موضوع تکمیل می‌شود و مدارک لازم  متعهد به بورس ارائه می شود.

 وی گفت: طبق برنامه قرار است که از ۱۳۵ هزار تا به ۱۶۵ هزار میلیارد ریال  در مرحله اول و از ۱۶۵ هزار میلیارد ریال به ۲۰۵ هزار میلیارد ریال  در مرحله دوم افزایش سرمایه بدهیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24