Bourse24 Ads 235
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

به نقطه‌ای می‌رسیم که وقتی بورس‌های دنیا به خاک و خون کشیده می‌شوند بازار ما رونق می‌گیرد و وقتی چنین تورمی در جامعه حاکم است، بورس افت می‌کند. پس اینجا از نظر علمی مشکلی وجود دارد.

بازخوانی اظهار نظر مسعود پزشکیان درباره بورس

بورس24 : مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دولت اصلاحات نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم است که مورد توجه بخش قابل توجهی از مردم و البته فعالان بازار سرمایه قرار گرفته است.

اما او چه اظهارنظرها و دیدگاه هایی درباره بورس داشته است؟

او در آبان 1401 گفته است : 

* ما در مجلس شورای اسلامی برجام را تصویب کردیم و به برجام معتقد بودیم. چند وقت پیش به نمایندگانی که در مجلس برجام را آتش زدند، می‌گفتم که «باز هم این کار را بکنید، اما اگر راست می‌گویید سفره مردم را هم رنگین کنید».

* بر اساس علم و اطلاعاتی که دارم ،اینکه ما رابطه‌مان را با دنیا قطع کنیم و کار را جلو ببریم غیرممکن است.در این شرایط ما هر روز عقب‌تر خواهیم ماند و گرانی بیشتر خواهد شد تا صنایع به مشکل بخورند و سرمایه‌ها از کشور خارج شود. امکان اینکه روند کنونی را ادامه بدهیم و رشد کنیم، وجود ندارد و ما نمی‌توانیم ارتباط‌مان را با دنیا قطع کنیم. اینها می‌گویند می‌شود، اما من که نمی‌دانم!

* به نقطه‌ای می‌رسیم که وقتی بورس‌های دنیا به خاک و خون کشیده می‌شوند بازار ما رونق می‌گیرد و وقتی چنین تورمی در جامعه حاکم است، بورس افت می‌کند. پس اینجا از نظر علمی مشکلی وجود دارد.

* ما برای اینکه فوتبال بازی کنیم، مربی خارجی می‌آوریم تا بگوید چطور به همدیگر پاس بدهید، اما برای چنین موضوع پیچیده‌ای از نفراتی استفاده می‌کنیم که تجربه چندانی ندارند. بین درس خواندن و داشتن مهارت سال‌ها فاصله است.

منبع خبر: شهر بورس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • عباس شفیعی
    عباس شفیعی

    باسلام جناب آقای پزشکیان واقعا انسان سالم و با علم و از هر نظر مورد تایید انسانهایی هستند که واقعا اقتصاد و علم اقتصاد را بلد هستند انشااله ایشان که درک درستی از وضعیت مردم دارند و قطعا راهکارها و مشاوران عالی برای بهبود وضعیت دارند مدیریت قوه اجرایی کشور را در دست بگیرهند بالاخره ایشان سابقه مدیریت خوبی دارند و از تجربیات خوبی که کسب نموده اند به نفع مردم و اقتصاد کار خواهند کرد

    2 هفته پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24