Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس۲۴: علی صالحی مدیرعامل نیرو کلر از عملکرد شرکت در سه ماهه اول سال و چشم‌انداز آن برای تابستان و 6 ماهه دوم خبر داد. با وجود چالش‌هایی مانند افت قیمت‌های جهانی و افزایش قیمت انرژی، شرکت  با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب، بخشی از این چالش‌ها را پشت سر گذاشته و در مسیر رشد قرار گرفته است ، استقبال بازار از محصولات شرکت، عاملی اصلی رشد 25 درصدی فروش در سه‌ماهه اول سال بوده است.

دلیل صف خرید «شکلر» در بورس چیست؟

بورس24 : علی صالحی مدیرعامل نیرو کلر از عملکرد شرکت در سه ماهه اول سال و چشم‌انداز آن برای تابستان و 6 ماهه دوم خبر داد.

با وجود چالش‌هایی مانند افت قیمت‌های جهانی و افزایش قیمت انرژی، شرکت  با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب، بخشی از این چالش‌ها را پشت سر گذاشته و در مسیر رشد قرار گرفته است ، استقبال بازار از محصولات شرکت، عاملی اصلی رشد 25 درصدی فروش در سه‌ماهه اول سال بوده است.

لطفاً در مورد عملکرد شرکت در سه ماهه اول سال و چشم‌انداز آن برای تابستان و  ۶ ماهه دوم توضیح بفرمایید.

 همانطور که می‌دانید، سه ماهه اول سال با چالش‌هایی همراه بود. افت قیمت‌های جهانی، افزایش قیمت انرژی و محدودیت‌های گاز بر عملکرد شرکت تاثیر منفی گذاشت. با این حال، با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب، توانستیم بخشی از این چالش‌ها را پشت سر بگذاریم.

در این راستا، سیاست‌های فروش مناسبی را اتخاذ کردیم که به جبران بخشی از کاهش فروش ناشی از افت قیمت‌ها کمک کرد. همچنین، با افزایش قیمت‌ها در بازار داخلی، شاهد رونق نسبی در فروش بودیم.

در مورد پروژه‌های در حال انجام شرکت توضیح میدهید؟

 خوشبختانه پروژه تولید پرکلرین با موفقیت به ۱۰۰ درصد پیشرفت رسیده و ظرفیت تولید به ۲۰ تن در روز افزایش یافته است. این پروژه گامی مهم در جهت افزایش سهم بازار و سودآوری شرکت به شمار می‌رود.

پروژه‌های دیگری نیز مانند پروژه نوسازی الکترولایزر در حال انجام است. این پروژه‌ها به ترتیب با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی در حال اجرا هستند.

 شرکت برای تامین مالی پروژه‌های خود چه برنامه‌ای دارد؟

 بخشی از تامین مالی پروژه‌ها از طریق افزایش سرمایه 300 میلیارد تومانی شرکت که به تصویب رسیده است، انجام می‌شود. همچنین، از تسهیلات بانکی و منابع داخلی شرکت نیز برای این منظور استفاده خواهیم کرد.

در مورد نرخ فروش محصولات شرکت و بودجه سالانه چه توضیحی دارید؟

 نرخ‌های فروش بر اساس سامانه نیما تعیین می‌شود و در حال حاضر حدود 42 هزار تومان است. در بودجه سالانه، نرخ فروش به طور میانگین 42هزار تومان در نظر گرفته شده است.

چه عاملی باعث رشد قابل توجه فروش شرکت در سه‌ماهه اول سال شده است؟

 استقبال بازار از محصولات شرکت، عامل اصلی این رشد بوده است. کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مطلوب، از جمله عواملی هستند که به افزایش سهم بازار شرکت کمک کرده‌اند.فکر می‌کنم بالای ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل  و نسبت به رکورد خودمان هم حدود ۱۵ درصد رشد داشته ایم،  یعنی بالاترین عدد فروش  بوده و پیش بینی می‌شود که  این عدد تکرار پذیر است. 

با توجه به چالش‌های سه‌ماهه اول، چشم‌انداز سه ماه دوم و 6 ماهه دوم سال برای شرکت چگونه است؟

با رفع چالش‌های سه‌ماهه اول و افزایش قیمت‌ها، چشم‌انداز ماه های آینده و  6 ماهه دوم سال برای شرکت روشن است. انتظار می‌رود شرکت در این دوره شاهد رشد قابل توجهی در سودآوری خود باشد.

در پایان، اگر نکته ای دارید، بفرمایید.

 از سهامداران و مشتریان شرکت برای همراهی و اعتمادشان تشکر می‌کنم. ما متعهدیم که با تلاش و برنامه‌ریزی، به روند رو به رشد خود ادامه دهیم و ارزش سهام شرکت را برای سهامداران ارتقا دهیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24