Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

قطعا می‌دانید که چقدر عینک‌های آفتابی محبوب بوده و چه اهمیتی در استایل و ظاهر افراد دارند. درصورتی‌که می‌خواهید نسبت به خرید انواع عینک‌های آفتابی اقدام کنید، باید نکاتی مهم را در نظر بگیرید. از کیفیت ساخت فریم گرفته تا شکل عدسی‌ها.

3 قانون کلیدی خرید عینک آفتابی مناسب

قطعا می‌دانید که چقدر عینک‌های آفتابی محبوب بوده و چه اهمیتی در استایل و ظاهر افراد دارند. درصورتی‌که می‌خواهید نسبت به خرید انواع عینک‌های آفتابی اقدام کنید، باید نکاتی مهم را در نظر بگیرید. از کیفیت ساخت فریم گرفته تا شکل عدسی‌ها.

قطعا این موارد به شما کمک می‌کنند تا یک اکسسوری جذاب خریداری کرده و به بهترین شکل از آن استفاده کنید. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب این نکات را به‌طور کامل باهم بررسی کنیم. در انتها نیز بهترین روش خرید را به شما معرفی خواهیم کرد.

چگونه بهترین عینک‌آفتابی را بخریم؟

سوالی که در همین ابتدا برای کاربران و مشتریان پیش می‌آید این است که چگونه بهترین مدل‌های عینک‌آفتابی را بخریم؟ در پاسخ باید گفت که نکات بسیار زیادی شما را در این امر کمک می‌کنند. شما باید موارد مهمی را بررسی کنید.

شکل ظاهری عینک، نوع طراحی فریم آن، رنگ عدسی‌ها، نوع و شیشه به‌کاررفته در لنز از مهم‌ترین این نکات هستند. این موارد علاوه‌بر تأثیر در قیمت عینک‌آفتابی، در عملکرد آن نیز تأثیر بسیار خوبی خواهند داشت. به همین دلیل است که باید این موارد را قبل‌از خرید پرس‌وجو کنید.

3 قانون اصلی برای خرید عینک‌های آفتابی

عینک

شاید فکر کنید که می‌توانید هر عینک‌آفتابی را به‌عنوان اکسسوری بخرید؛ اما برای این کار قوانینی وجود دارند که علاوه‌بر بهبود عملکرد عینک، بیشترین تأثیر را در ظاهر و استایل شما خواهند داشت. 3 مورد از مهم‌ترین این قوانین را در ادامه آورده‌ایم.

بهره‌گیری از UV400

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید برای خرید عینک‌های آفتابی در نظر داشته باشید، بهره‌گیری از فیلتر UV400 است. استفاده از بهترین فیلتر یو.وی قانونی کاربردی و مهم برای خرید این محصول بوده و بیشترین تأثیر را در سلامت چشمان شما دارد.

شما این قابلیت را دارید که به‌راحتی با استفاده از این فیلتر، چشمان خود را در برابر اشعه‌ها نور خورشید به‌طور 100درصدی محافظت کنید. باید توجه داشته باشید که UV کمتر از 400 مناسب نبوده و پس‌از استفاده طولانی‌مدت باعث آسیب به چشمان شما خواهد شد.

انتخاب رنگ مناسب عدسی‌ها

قانون دیگری که باید برای خرید عینک‌های آفتابی در نظر داشته باشید، انتخاب رنگ مناسب عدسی آن‌ها است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که رنگ عدسی یا لنز عینک مهم نبوده و تأثیر آن‌چنانی در عملکرد آن ندارد؛ اما این‌طور نبوده و رنگ اهمیت بالایی در عدسی‌های این اکسسوری دارد.

باید گفت که با افزایش تیرگی لنز، عملکرد آن فرقی نمی‌کند و تنها دید شما محدودتر می‌شود؛ البته باید توجه داشته باشید که رنگ‌هایی مانند کهربایی، جیوه‌ای یا مشکی هرکدام کاربردهای خاصی را دارند. به‌طور مثال، رنگ کهربایی برای ورزشکاران و شرایط نوری کم و متوسط مناسب است.

توجه به پلاریزه بودن لنزها

سومین قانونی که برای خرید این اکسسوری مهم و کاربردی باید در نظر داشته باشید، پلاریزه بودن لنزهای عینک است. بسیاری از مشتریان بر این باورند که پلاریزه بودن با یو.وی تفاوت خاصی نداشته و هر 2 یکی هستند؛ اما باید گفت که‌این‌طور نیست.

عدسی‌های پلاریزه در واقع عدسی‌هایی هستند که از تابش نور مستقیم و شدید به چشم جلوگیری می‌کنند. این یعنی اشعه‌ها و بازتاب‌هایی که به‌صورت افقی و مستقیم به لنز روانه می‌شوند، دارای شدت بسیار کمی خواهند بود. همین موضوع نیز باعث شده تا استفاده از آن‌ها در جاده، ساحل و قایق‌رانی کاربردی باشد.

دیگر نکات خرید عینک‌دودی

علاوه‌بر قوانینی که در بخش‌های بالایی باهم بررسی کردیم، شما قادر هستید برای خرید این محصول از نکات دیگری نیز بهره ببرید تا بهترین کیفیت را برای خود خریداری کنید. مهم‌ترین این نکات را بررسی می‌کنیم.

کیفیت فریم مهم است!

اگر بخواهیم علاوه‌بر قوانین اصلی یک نکته فوق‌العاده مهم به شما ارائه دهیم، باید بگوییم که کیفیت فریم پس‌از کیفیت شیشه بیشترین اهمیت را دارد. در واقع فریمی که کیفیت بدی داشته باشد، علاوه‌بر دوام پایین باعث ایجاد حساسیت روی بینی و گوش‌ها خواهد شد.

بهترین فریمی که می‌توانید برای عینک‌های دودی انتخاب کنید، مدل‌های سبک‌وزنی هستند که با پلاستیک فشرده یا کائوچو تولید شده‌اند. بهتر است جنسی از فریم را انتخاب کنید که انعطاف‌پذیری خوبی داشته و درصورت وارد شدن فشار دچار ترک یا شکستگی نشود.

به‌اندازه عینک توجه کنید

عامل پر اهمیت دیگری که برای خرید انواع عینک‌های دودی یا آفتابی وجود دارد، اندازه عینک است. این معیار نه‌تنها برای عینک‌های آفتابی بلکه برای هر مدل دیگری مانند مدل‌های طبی نیز مهم خواهد بود. اندازه تأثیر زیادی در عملکرد این اکسسوری دارد.

درصورتی‌که اندازه آن از چشم شما کوچک‌تر باشد، نمی‌توانید به‌درستی از آن استفاده کنید؛ اندازه‌های بزرگ‌تر نیز ظاهر بدی روی صورت شما داشته و قطعا فرم صورت را بد می‌کنند. می‌توانید برای انتخاب بهترین سایز این محصول از یک فروشنده باتجربه کمک بگیرید.

شکل مناسب عینک را با فرم صورت خود انتخاب کنید

آخرین موردی که می‌تواند شما را در انتخاب و تهیه یک عینک مناسب آفتابی کمک کند، شکل مناسب فریم و عدسی‌هایی است که برای آن وجود دارند. برخی از مشتریان به این موضوع توجه نکرده و هر مدل فریمی را می‌خرند.

باید گفت که این کار کاملا اشتباه بوده و موجب بد شدن فرم صورت شما خواهد شد. هرکدام از فریم‌های مستطیلی، مربعی، بیضی و چندضلعی برای فرم‌های متفاوتی از صورت طراحی شده‌اند. به‌طور مثال، صورت‌های کشیده باید از فریم‌های مستطیلی جهت ایجاد توازن در عرض صورت خود استفاده کنند.

خرید بهترین عینک‌آفتابی باکیفیت

عینک

درصورتی‌که به‌دنبال خرید بهترین مدل‌های این اکسسوری هستید، باید به یک فروشگاه بزرگ و معتبر مانند دیجی‌کالا مراجعه کنید. قیمت عینک آفتابی در دیجی‌کالا نسبت به دیگر فروشگاه‌ها مناسب‌تر بوده و تنوع بیشتری را نیز درون خود جای‌ داده است.

جمع‌بندی

عینک‌های آفتابی اکسسوری مهمی به‌حساب می‌آیند که در بیشتر فصل‌های از سال استفاده می‌شوند. خرید این محصول نیازمند دانستن قوانینی است که چهارچوبی را برای شما مشخص کرده‌اند. این قوانین از نکات مهم خرید بوده و در عملکرد محصول نیز تأثیر فوق‌العاده‌ای دارند.

به‌طور مثال، باید به رنگ عدسی توجه ویژه‌ای کرده یا حتما از استاندارد UV400 برای لنزهای آن استفاده کنید. هر نکته‌ای که در این موضوع بود را برای شما توضیح دادیم. حال قادر هستید بسته به سلیقه و نیاز خود یک مدل خاص و جذاب از این عینک را از دیجی‌کالا تهیه کرده و در محل زندگی تحویل بگیرید.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24