Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه سیمان دورود با حضور بیش از ۵۲ درصد سهامداران برگزار شد.

مقاصد صادراتی جدید سیمان دورود معرفی شدند

بورس24 : امروز مجمع عمومی عادی سالیانه سیمان دورود با حضور بیش از ۵۲ درصد سهامداران برگزار شد.

این مجمع ۲۴ تومان سود نقدی تقسیم کرد .

مهم ترین نکاتی که در طول جلسه به آن اشاره شد به شرح زیر است:

* تحویل بیش از ۳۸۷ هزار تن  کلینکر صادراتی در سال گذشته  و ارتقا راندمان غبارگیرهای خطوط تولید ، تولید سیمان های مرکب و پزولانی  از اقدامت شرکت در سال ۱۴۰۲ بوده است .

*احداث یک واحد کارخانه زنجیره آهکی با پیش بینی مالی ۳۶۵ میلیارد  تومان در  مدت  ۲۴ ماه ، طراحی و ساخت و نصب بگ هوس خط ۳ پیش بینی مالی ۲۵۰‌‌ میلیارد تومان در مدت ۲۴ ماه از برنامه های آتی شرکت برای سال آینده است .

*مدیر عامل در ارتباط با محصولات شرکت گفت : ما در سبد محصولاتمان سیمان تیپ ۱، سیمان تیپ ۲، سیمان تیپ ۵، سیمان مرکب و پوزلانی و کلینکر را دارا هستیم .

*شرکت در نظر دارد به کشورهای عراق و حاشیه خلیج ‌فارس صادرات انجام دهد.

خبر تکمیلی...

امروز اول خرداد ماه، مجمع عمومی عادی سالیانه سیمان دورود با حضور حداکثری سهامداران برگزار شد .

مدیر عامل در ارتباط با عملکرد شرکت گفت: درآمد عملیاتی سدور ۸۵۸ میلیارد تومان وسود عملیاتی بیش از  ۸۸ میلیارد تومان و سود خالص ۷۳ میلیارد تومان در سال گذشته بوده است.

او گفت : تحویل بیش از ۳۸۷ هزار تن  کلینکر صادراتی در سال گذشته  ، ارتقا راندمان غبار گیرهای خطوط تولید و تولید سیمان های مرکب و پزولانی از اقدامات شرکت در سال ۱۴۰۲ بوده است .

وی در ارتباط با اقدامات آتی شرکت در سال آینده گفت : احداث یک واحد کارخانه زنجیره آهکی با پیش بینی مالی ۳۶۵ میلیارد  تومان در  مدت  ۲۴ ماه ، طراحی و ساخت و نصب بگ هوس خط ۳ پیش بینی مالی ۲۵۰‌‌ میلیارد تومان در مدت ۲۴ ماه از برنامه های شرکت برای سال 1403 است .

او افزود : برای پروژه آهک یک وام 200 میلیاردی گرفته شده است که بقیه نیاز مالی آن از محل افزایش سرمایه و منابع داخلی تامین خواهد شد .

مدیر عامل گفت : برای سال 1403 حدود 100 نفر بازنشسته داریم که حقوق آنها در ذخیره گرفته شده است .

او گفت : ما در سبد محصولاتمان سیمان تیپ ۱، سیمان تیپ ۲، سیمان تیپ ۵، سیمان مرکب و پوزلانی و کلینکر را داریم و  شرکت در نظر دارد به کشورهای عراق و حاشیه خلیج ‌فارس صادرات انجام دهد که در سال گذشته ما به بندر امام و حوزه خلیج فارس هم صادرات کلینکر را داشتیم که نرخ دلار صادراتی برای کلینکر 32 دلار بوده است . وی افزود:  پیش بینی می شود حدود 500 هزار تا فروش کلینکر داشته باشیم . وی همچنین گفت : اگر امسال هم بتوانیم به العماره فروش داشته باشیم برای شرکت عالی خواهد بود.

وی گفت : سال قبل ما به عراق صادرات ریلی داشتیم که هزینه حمل آن 25 درصد کمتر از حمل جاده ای بوده است.

مدیر عامل گفت: شرکت اورهال اساسی برای تصفیه هوا دارد و با توجه به اینکه سدور خط های تولیدی قدیمی دارد، مصرف سوخت را بالا می برد برای همین ما در تلاش هستیم تا در حدود 15 الی 20 روز اورهال برای کل خط داشته باشیم . اورهال و تعمیرات اساسی ابکتروفیلتر ها جایگزین بگ هوس می‌شود.

او در ارتباط با سیاست های شرکت گفت : افزایش صادرات و افزایش سهم بازار داخلی است از سیاست های اصلی ما است و در برنامه داریم تا به فروش زمین‌ ها برای مولد سازی دارایی ‌ها بپردازیم.

وی گفت : تجدید ارزیابی برای سدور در دست بررسی است و از سیاست های هلدینگ تجدید ارزیابی دارایی های کل شرکت های زیر مجموعه است.

در انتها، مجمع سدور ۲۴ تومان سود نقدی تقسیم کرد .

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24