Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس 24: طلای داخلی به دنبال اعتراض طلا فروشان و تعطیلی بازار طی دو هفته اخیر در پی اطلاعیه ای که مربوط به ثبت معاملات طلا و به ‌ویژه بحث ثبت موجودی طلا فروشان در سامانه جامع تجارت، وزارت صنعت، معدن و تجارت بود روندی کاهشی به خود دید.

اعلام ترکیب دارایی های صندوق های طلا ؛ کدامیک از این فاندها جذاب ترند!؟

بورس24 : طلای داخلی به دنبال اعتراض طلا فروشان و تعطیلی بازار طی دو هفته اخیر در پی اطلاعیه ای که مربوط به ثبت معاملات طلا و به ‌ویژه بحث ثبت موجودی طلا فروشان در سامانه جامع تجارت، وزارت صنعت، معدن و تجارت بود روندی کاهشی به خود دید.

رئیس اتحادیه طلا جواهر تهران به صراحت اعلام کرده است که ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت صرفاً برای واردات و صادرات و تولید است و منظور از تولید، تولید اصل طلا است که در معدن انجام می‌شود؛ بنابراین زنجیره‌ های بعد از تولید نظیر کارگاه ‌های ساخت و پرداخت، طلا فروشی‌ها مصداق آن نیستند.

به دنبال نوسانات کاهشی قیمت دلار و درهم در سومین روز هفته و اعتصاب صنف طلا فروش ، قیمت هر گرم طلا و قیمت سکه با روندی کاهشی مواجه شد .

و اما چه خبر از طلای جهانی؟

 در لحظه نگارش این گزارش هر اونس طلا با قیمت 2343 دلار  معامله می شود.

طلا امروز ، با کاهش همراه بود، اما چشم انداز بلند مدت آن همچنان صعودی است و احتمالا سومین ماه افزایش را نشان می دهد. افزایش های اخیر به کاهش نرخ دلار و انتظارات کاهش نرخ فدرال رزرو مرتبط است. داده های تورم ایالات متحده بسیار مهم است و تحلیلگران فنی نیز خرید این دارایی را در این سطوح پیشنهاد می کنند.

این فلز گرانبها در بیشتر هفته گذشته در مسیر صعود قرار داشت. طلا در نیمه دوم هفته گذشته حمایت بیشتری پیدا کرد، زیرا به دنبال کاهش دلار پس از اینکه آخرین داده‌ های مربوط به بیکاری، شواهد جدیدی از سرد شدن بازار کار ایالات متحده ارائه کرد، و به حمایت از این دیدگاه کمک کرد که فدرال رزرو تا حدود سپتامبر نرخ‌ ها را کاهش خواهد داد.

بنابراین، رشد های اخیر طلا تا حدی منعکس کننده ضعیف شدن دلار و افزایش احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو است. این هفته، دلار آمریکا در معرض آزمایش بزرگی قرار خواهد گرفت، زیرا داده های مهمی در راه است. دلار آمریکا و در نتیجه طلا، می‌توانند به‌طور قابل ‌توجهی تحت تأثیر انتشار داده‌ های کلیدی آمریکا در این هفته قرار گیرند.

1

22

بقی

44

5

4

ننم

2

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24