Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری پویا برای دوره منتهی ۱۴۰۲.۱۱.۳۰ امروز با حضور ۸۱.۱۷ سهامداران برگزار شد.

مجمع «وپویا» 90 تومان سود تقسیم کرد

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری پویا برای دوره منتهی ۱۴۰۲.۱۱.۳۰ امروز با حضور ۸۱.۱۷ سهامداران برگزار شد.

این مجمع به ازای هر سهم ۹۰ تومان سود تقسیم کرد.

امیر حسین اسلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پویا در خصوص نقاط قوت و ضعف شرکت گفت:  زمانبر بودن فرآیند استخدام، عدم تناسب جبران خدمات و عملکرد ، بهینه نبودن سیستم آموزش، عدم تناسب سیستم بودجهبندی با شرایط حاکم بر بازار سرمایه، کارایی اندک سیستم ارزیابی و عدم تناسب محیط فیز یکی با مجموعه حوزه فعالیت ها از نقاط ضعف مجموعه است.

وی در خصوص نقاط قوت شرکت بیان کرد: مدیریت و برنامه ریزی براساس پیش بینی تحوالت محیطی، ساختار پو یای تصمیم سازی، تصمیم گیری و اقدام ، سابقه تحقق اهداف سالانه به سبب برآورد واقع بینانه از مولفه های اقتصاد ی، توانایی تهیه سرمایه کوتاه مدت و بلندمدت و در آخر حضور مؤثر در بازارهای ابزارهای نو ین مالی از نقاط قوت مجموعه می باشد.

اسلامی درباره تهدیدها و فرصت های پیش روی شرکت به این موارد اشاره کرد: تورم ساختاری حاکم بر اقتصاد سبب جذابیت بازار سرمایه می شود، سرکوب دائمی نرخ ارز و احتمال رشد آن سبب بهبود سودآوری ریالی شرکت های حاضر در بازار سرمایه می شود، پرتفویی ارزشمند از دارایی های سرمایه ای، سیاستهای پولی و مالی کلان در جهت تقویت بازار سرمایه از جمله کاهش سود بین بانکی، پتانسیل رشد بازار سرمایه از طر یق فرآیند تجدید ارزیابی دارایی ها، فراهم بودن و توسعه زمینه های سرمایه گذاری در ابزارها و نهادهای متنوع.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پویا درباره توسعه کسب و کار شرکت تاکید کرد: شرکت سرمایه گذاری پویا در گواهی های سپرده کالایی نظیر گواهی سپرده کالای سکه فعالیت می نماید و متناسب با رشد عمق و تنوع این بازار، فعالیت شرکت نیز در آینده می تواند افزایش پیدا کند. در حال حاضر معاملات گواهی سپرده کالای شمش طلا برای اشخاص حقیقی و حقوقی افزوده شده است.

تیم کارشناسی سرمایه گذاری پویا به صورت مداوم اقدام به رصد و تحلیل بازارهای موازی با بازار سرمایه می نماید تا در صورت مناسب بودن شرایط، سهم این بازار را در پورتفوی خود افزایش دهد.

خبر تکمیلی...

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری پویا با حضور 81.17 درصد سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گزارشی از هیئت مدیره را قرائت کرد و بیان داشت: از فعالیت های فرعی شرکت می توان به سرمایه گذاری در مسکوکات، فلزات گرانبها، گواهی سپرده بانکی و سپرده های سرمایه گذاری نزد بانکها و مؤسسات مالی اعتباری مجاز و ... اشاره کرد.

مدیرعامل با اشاره به صورت های مالی گفت: برای دوره منتهی 1402.11.30  سرمایه ثبتی شرکت 7000.000 میلیون ریال است. درآمد عملیاتی شرکت اصلی 7.171.364 میلیون ریال وهمچنین درآمد عملیاتی مجموعه 7.167.899 میلیون ریال  بوده است. سود عملیاتی شرکت اصلی معادل 7.041.649 میلیون ریال و سود عملیاتی آن مبلغ 7.072.797 میلیون ریال بوده است.

وی در خصوص نقاط ضعف و قوت مجموعه تاکید کرد: نقاط قوت مجموعه شامل بهره گیری از نیروهای متخصص و مهارت تشخیص و تطابق متناسب با شرایط حاکم بر اقتصاد و بازار سرمایه ، مدیریت و برنامه ریزی براساس پیش بینی تحولات محیطی، ساختار پویای تصمیم سازی، تصمیم گیری و اقدام و سابقه تحقق اهداف سالانه به سبب برآورد واقع بینانه از مولفه های اقتصادی،می شود.

همچنین اسلامی به نقاط ضعف مجموعه نیز اشاره ای داشت: زمان بر بودن فرآیند استخدام، عدم تناسب جبران خدمات و عملکرد ، بهینه نبودن سیستم آموزش، عدم تناسب سیستم بودجه بندی با شرایط حاکم بر بازار سرمایه، کارایی اندک سیستم ارزیابی و عدم تناسب محیط فیزیکی با مجموعه حوزه فعالیت ها ، از ضعف های این شرکت است.

مدیرعامل سرمایه گذاری پویا با توجه به گزارشات مرتبط با بازار کالاهای اساسی، روند پیش بینی‌شده برای سال‌های آینده بیان کرد:

*در سال 2024، انتظار می‌رود که قیمت کالاهای اساسی مانند نفت و فلزات کاهش یابد. برای نمونه، بر اساس گزارش بانک جهانی، قیمت نفت خام برنت ممکن است افزایش یابد که به عواملی نظیر درگیری‌های منطقه‌ای و تغییرات جهانی مربوط می‌شود.

* در سال 2025، قیمت فلزات به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت. این ممکن است به دلیل رشد برخی اقتصادها و نگرانی‌های مرتبط با شرایط جهانی باشد.

* اخبار و تنش‌های منطقه‌ای مانند درگیری‌های خاورمیانه تأثیر محدودی بر بازار کالاهای اساسی دارد، اما جنبه‌های ژئوپلیتیکی با همچنان برتری خواهد بود.

* با توجه به مسائل ناامید‌کننده در جهان، بازار کالاهای صنعتی با خطرات جدی مواجه است.

*تجار از اشتباهات گذشته خود آموخته‌اند و تلاش می‌کنند تا بهتر از قبل از ریسک‌های ناشی از تنش‌های خاورمیانه پیش‌بینی کنند.

در ادامه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و رئیس مجمع دستور پیگیری نسبت به بندهای حسابرسی را به شرکت داد.

در پایان نیز به ازای هر سهم 90 تومان سود بین سهامداران تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24