شرکت صنایع سرام آرا به عنوان شرکت اول از نظر توسعه صادرات در بین شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در رتبه بندی سال 1402 معرفی شده است.
بورس24 : شرکت صنایع سرام آرا به عنوان شرکت اول از نظر توسعه صادرات در بین شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در رتبه بندی سال 1402 معرفی شده است.
توسعههای اخیر در شرکت صنایع سرام آرا نشان دهنده موفقیت در زمینه تولید محصولات به روز و مینیمال می باشد. این شرکت به عنوان مجموعه ای پیشرو در بازار کاشی و سرامیک با راهاندازی پروژههای مختلف اعم از تولید محصولات تکپخت، سرامیک استخری و ارائه انواع طرحها و پانچهای متنوع ، شناخته شده است .
مزیت رقابتی شرکت صنایع سرام آرا ، تنوع سبد محصولات و تمرکز بر کیفیت است که این موفقیت مرهون تلاش بی وقفه و استعداد تیم اجرایی آن برای نوآوری و بهبود روزافزون محصولات خود می باشد.
افزایش سهم صادرات در سال 1402 از کل تولیدات نشان دهنده توانایی بالای رقابتی محصولات این شرکت با بازار های بین المللی به شمار می رود که این تحولات منجر به بهبود نتایج مالی و افزایش درآمد شرکت نیز شده است.
به همین منظور محمد جواد پرچمی ، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع سرام آرا در خصوص پروژه های توسعه یافته و محصولات این مجموعه تولیدی گفت: پروژه اول طرح توسعه، در جهت راهاندازی تولید محصولات تکپخت (محصولات سایز کوچک 30*10 و 15*15) مطرح بوده که در سال گذشته، کارام به عنوان پیشرو ارائه انواع رنگ ها، پانچها و طرح هایی زیبا با سبکی مینیمال بوده دراین ابعاد بوده و هم اکنون نیز این جایگاه را حفظ کرده است.
وی با اشاره به روند اجرایی سیاست های توسعه ای سرام آرا ادامه داد: پروژه دوم طرح توسعه مربوط به تولید کاشی مینیاتوری یا همان سرامیک استخری، بوده که بهره برداری از خط اول تولید این محصول درسایز چهارگوش 2.5*2.5 ، در دی ماه سال گذشته انجام شد.
پرچمی یادآور شد: از سویی دیگر سرام آرا موفق به تولید تابلوهای دیجیتال استخری برای اولین بار در کشور شد که این امر مزیت رقابتی دیگری نسبت به رقبای داخلی محسوب می شود.
مدیرعال کارام از بهره برداری خط تولید دوم محصولات مینیاتوری در سایز شش گوش 3.5*3.5 تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به تحقق اهداف شعار سال 1403، (جهش تولید با مشارکت مردم)، شرکت سرام آرا در زمینه رشد تولید داخلی با تلاش همه جانبه برای افزایش حداکثری ظرفیت تولید به همراه حفظ و ارتقای کیفیت محصولات، برنامه مناسب و را مطلوبی تدوین کرده که در دست اقدام است
پرچمی استراتژی مهم کارام در سال 1403 را ورود به بازار های جدید بین المللی عنوان کرد و گفت: نتیجه این مذاکرات، افزایش حاشیه نفوذ و دستیابی به سهم بیشتر بازار در کشورهای مختلف، به زودی کام سهامداران این شرکت را شیرین خواهد کرد.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.