Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

عمران بائوج رئیس هیئت مدیره و هم بنیان گذار شرکت پترو نیرو صبا در خصوص مهمترین برنامه های شرکت به خبرنگار بورس۲۴ گفت: شرکت پترو نیرو صبا در سال ۸۷ در اوج بحران‌هایی که به سبب تحریم‌ ها در کشور شکل گرفت، شروع به کار کرد و از یک مجموعه ۲ نفره به ۱۶ شرکت تبدیل شد و توانست برای ۵ هزار نفر در مجموعه‌های مختلف خود ایجاد اشتغال کند.

دو زیرمجموعه پترو نیرو صبا در بورس عرضه می شوند

بورس24 : عمران بائوج رئیس هیئت مدیره و هم بنیان گذار پترو نیرو صبا در خصوص مهمترین برنامه های شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت پترو نیرو صبا در سال ۸۷ در اوج بحران‌هایی که به سبب تحریم‌ ها در کشور شکل گرفت، شروع به کار کرد و از یک مجموعه ۲ نفره به ۱۶ شرکت تبدیل شد و توانست برای ۵ هزار نفر در مجموعه‌های مختلف خود ایجاد اشتغال کند.

وی گفت: ما توانستیم از ابتدا یک پیمانکار EPCFقوی در سطح ملی باشیم و صادرات خدمات فنی مهندسی خوبی ارائه دهیم و در بخش سرمایه‌گذاری پروژه‌های پتروشیمی و پالایشگاهی هم با کارفرمایان بازیگر این حوزه مشارکت کنیم و توانسته‌ایم تاکنون ۲۲ پروژه ملی را به اتمام برسانیم .

او ادامه داد: در پروژه‌های بزرگ از جمله گازهای همراه نفت ( یکی از پروژه‌های بزرگ ملی ) همکاری داشتیم ، هم اکنون شرکت‌های پترو نیرو صبا به صورت EPC( یعنی صفر تا صد ) در ۳ سایت بزرگ کشور یعنی مارون۳، ۵ و رامشیر حضور دارد و پروژه هم خوشبختانه از پیشرفت خیلی خوبی برخوردار است و بالای ۶۰ درصد پیشرفت دارد و به زودی هم یکی از واحدهای آن یعنی مارون ۳ تا ۵ ماه آینده به اتمام خواهید رسید.

بائوج گفت: پروژه هایکو ماهشهر مربوط به پتروشیمی کارون هم طی ۲ سالی که آغاز شده پیشرفت خوبی دارد و برنامه‌ پیشرفت آن ۶ تا ۷ درصد با پیش بینی اختلاف دارد.

وی افزود: پترو نیرو صبا توانسته است همکاری‌های خیلی خوبی را با کارفرماهای بزرگ ملی ایران داشته باشد و در بحث سرمایه‌گذاری هم در دو پروژه به صورت ای‌پی‌سی و سرمایه‌گذاری مشارکت کرده‌ایم. در پروژه مدبران شیمی ، که واحد انیدرید مالئیک ماهشهر است، موافقت اصولی در حال تمدید است. لایسنس این پروژه تامین شده، عملیات خاک‌برداری و خاک ریزی آن انجام شده و پروژه‌ ۱۲ تا ۱۳ درصد پیشرفت دارد و با تامین منابع مالی تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: پترو نیرو صبا با شرکت‌هایی که در بخش مهندسی، اجرا و ساخت ایجاد کرده ، یک کارخانه ساخت در تبریز دارد که ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر در آن کارخانه فعالیت می‌کنند. شرکت کهن آسین در ساخت اسکلت صنعتی و ساخت تجهیزات ثابت نفت و نیروگاهی و معدنی این شرکت بسیار فعال است و یکی از بازوان اصلی پترو نیرو صبا است.

رییس هیئت مدیره شرکت پترو نیرو صبا گفت: پترو نیرو صبا در بخش صادرات، در آفریقا فعال بوده و در حال حاضر نیز در غرب آفریقا در صادرات مصالح و کالای ساختمانی و پروژه‌های نفت و گاز پتروشیمی تفاهم نامه‌های خیلی خوبی را امضا کرده است که به زودی عملیاتی خواهند شد. شرکت در عراق و عمان هم در حال رایزنی است و تفاهم نامه‌های خیلی خوبی را امضا کرده که انشاالله هرچه سریعتر پس از عملیاتی شدن پروژه ها ، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ما برای تامین نقدینگی از پتانسیل های بازار سرمایه استفاده خواهیم کرد ، گفت: برای ۲ شرکت مدیران شیمی و سرمایه گذاری سیگلو( یکی از پروژه‌هایی است که زنجیره متانول و آمونیاک میتل آمین قرار است) برنامه ریزی شده و به زودی با اتمام حسابرسی این دو شرکت ، در بورس عرضه خواهیم نمود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24