مدیرعامل شوکوپارس گفت: سیاست های صادراتی غشوکو توسعه یافته و کشورهای هدف نیز افزایش می یابد.
بورس24 : فتح الله شکرانه مهربانی مدیرعامل شوکو پارس با اشاره به افزایش کیفیت بسته بندی، سلامت محوری، مواد اولیه، تنوع طعم ها و... در جهت افزایش درآمد زایی از فروش داخلی و صادراتی به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: این شرکت در سال گذشته رشد 58 درصدی تناژ تولد را تجربه و شرکت پرسوئیس نیز به عنوان فروشنده کالا به خارج کشور، محصولات بیشتری را صادر کرده است.
وی کشورهای عراق و حوزه خلیج فارس را مصرف کننده محصولات شوکوپارس دانست و گفت: به منظور توسعه صادرات، مقاصد جدیدی مد نظر قرار گرفته و مذاکراتی نیز انجام شده است.
مدیرعامل غشوکو در ادامه از ذخیره سازی مواد اولیه برای تولید سال آینده خبر داد و افزود: میزان مواد اولیه دپو شده بسیار مطلوب بوده به طوری که فشار چگونگی تامین نقدینگی را کاهش می دهد.
شکرانه مهربانی شرکت قاسم ایران را مجری توزیع و فروش محصولات غشوکو در کشور معرفی کرد و گفت: این محصولات علاوه بر فروشگاه های مواد غذایی، در فروشگاه های مینو مارت نیز عرضه می شود.
وی در پایان آخرین تجدید ارزیابی دارایی های شوکو پارس را به سال گذشته منتسب و یادآور شد: در حال حاضر افزایش سرمایه تازه ای مد نظر نبوده و درصدد اخذ سود از طرح های اجرا شده هستیم.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.