Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

همایش شرکتهای برتر ایران معروف به «-100IMI «روز دوشنبه ۲ بهمنماه ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد. رتبه شرکت »توسعه فنافزار توسن« که یکی از حامیان ویژه این دوره بود، با ۲۴ پله ارتقا نسبت به سال گذشته ، به رتبه ۲۳۹ رسید. »توسن تکنو« همچنین در گروه رایانه و فعالیتهای وابسته نیز به کسب رتبه ۱۴ نایل آمد.

کسب رتبه ۲۳۹ توسط توسن‌تکنو در لیست ۵۰۰ شرکت برتر ایران

بورس24 : همایش شرکتهای برتر ایران معروف به «-100IMI «روز دوشنبه ۲ بهمنماه ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد. رتبه شرکت »توسعه فنافزار توسن« که یکی از حامیان ویژه این دوره بود، با ۲۴ پله ارتقا نسبت به سال گذشته ، به رتبه ۲۳۹ رسید. »توسن تکنو« همچنین در گروه رایانه و فعالیتهای وابسته نیز به کسب رتبه ۱۴ نایل آمد.

سازمان مدیریت صنعتی رتبه بندی شرکتهای برتر ایران را با الهام از رسالت سازمان برای فراهم نمودن آمار و اطالعات شفاف و مفید در مورد بنگاههای اقتصادی کشور، فضای روشنتری از کسبوکار اقتصادی کشور ارایه میدهد و به مدیران بنگاههای اقتصادی، سیاستگذاران و پژوهشگران، کمک میکند تا شناخت و درک دقیقتری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاههای اقتصادی بزرگ کشور بیابند.

امسال نیز با ارزیابی به عملآمده از شرکتها براساس اطالعات سال مالی ،۱۴۰۱ این سازمان برای بیستوششمین سال متوالی، شرکتهای برتر ایران را از نظر میزان فروش/درآمد معرفی کرده است که در این میان، شرکت »توسعه فنافزار توسن« با نشان تجاری »توسنتکنو« و نماد »فنافزار« در فرابورس، توانسته است با ۲۴ پله صعود، جایگاه ۲۳۹ را در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران از آن خود کند.

شرکت توسنتکنو در سال ۱۴۰۲ توانسته با تبدیل شدن به شرکت سهامی عام، گام بلندی در راستای توسعه راهکارهای به روز خود در اکوسیستم فناوری اطالعات بردارد و بدین ترتیب برای افراد جامعه تجربه بهتری بیافریند.

درباره شرکت توسنتکنو شرکت سهامی عام »توسعه فنافزار توسن« با نشان تجار ی »توسنتکنو« و نماد »فنافزار« در فرابورس ، در حوزههایی نظیر راهکارهای پرداخت الکترونیک هوشمند، راهکارهای بانکدار ی دیج یتال و تحول شعبه، راهکارهای جامع و یکپارچه فروشگاهی شاپ، شبکه امن و مستقل ماشینهای بانکی مانیتک، خدمات نگهدار ی و تعمیرات پوینت و راهکارهای هوش مصنوعی آرتین ارائه خدمات میکند. این شرکت به عنوان بزرگتر ین تولیدکننده دانشبنیان پایانه های پرداخت الکترونیک و ماشینهای بانکی کشور، تجربه همکار ی با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.

منبع خبر: روابط عمومی توسن‌ تکنو

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24