Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

جایزۀ ملی مدیریت مالی ایران در تاریخ 25 بهمن‌ ماه 1402 با حضور سید احسان خاندوزی؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی و...

اهدا تندیس چهاردهمین دورۀ جایزه ملی مدیریت مالی ایران به گروه توسعه مالی مهر آیندگان

بورس24 : جایزۀ ملی مدیریت مالی ایران در تاریخ 25 بهمن‌ ماه 1402 با حضور سید احسان خاندوزی؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید رحمت اله اکرمی؛ خزانه دار کل کشور و معاون وزیر اقتصادی و دارایی، محمد شیریجیان؛ معاون اقتصادی بانک مرکزی ج.ا.ا، مجید قاسمی؛ رئیس انجمن مدیریت مالی ایران، دانشمندان و اساتید حوزۀ مالی و نمایندگان شرکت‌های برگزیده، به‌همت انجمن مدیریت مالی ایران در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در چهاردهمین گردهمایی مدیران اقتصادی و مالی کشور و جایزه ملی مدیریت مالی ایران اظهار کرد: در جهانی که سرعت نوآوری‌های مالی در آن بسیار بالا است و در کشوری که از لحاظ اقتضائات مدیریت مالی در شرایط خاص و ویژه تحت نظام‌های مالی متفاوت و در تحریم نظام سلطه به سر می‌برد و در جامعه‌ای که دانش مالی آحاد جامعه چندان وسیع و عمیق نیست، 3 مولفه محیطی در عرصه بین‌المللی و اجتماعی و ملی برای ما پیام‌ها و الزامات ویژه‌ای را طلب می‌کند.

وی افزود: اولا وظیفه داریم که ارتقای دانش و فهم مالی را در جامعه در دستور کار قرار دهیم تا امکان مدیریت انتظارات برای ما فراهم شود و شاهد کاهش رفتارهای هیجانی در بازارهای مختلف مالی باشیم.

خاندوزی ادامه داد: دوماً وظیفه داریم که گزارشگری مالی را ارتقا دهیم برای اینکه حکمرانان بتوانند با وقفه‌های کمتری در شناخت و تصمیم و اجرا، تصمیمات بهینه را برای نظام مالی دولت و شرکت‌ها اتخاذ کنند و ثالثا وظیفه داریم که مساله شفافیت مالی و انگیزه پاسخگویی مدیران اقتصادی و مالی نسبت به عملکردشان را نهادینه کنیم.

لازم به ذکر است این جایزۀ از سال 1389 آغاز شد و در سال جاری چهاردهمین دورۀ خود را برگزار کرد. در این رویداد پس از ارزیابی شرکت‌کنندگان بر اساس شاخص‌های تخصصی مالی، حسابداری و عملکردی توسط نخبگان و اساتید خبره، در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه از سازمان‌های حائز رتبه تقدیر به عمل آمد که گروه توسعه مالی مهرآیندگان موفق به کسب تندیس این جایزه شد.

گفتنی است جایزۀ مدیریت مالی ایران هرساله با اهداف حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت ‌مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی و همچنین فراهم‌کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است گروه توسعه مالی مهرآیندگان که با نماد ومهان در بازار سرمایه فعالیت می کند با کسب رتبه اعتباری AA هم اکنون یکی از معتبرترین شرکت های کشور محسوب می شود. سهام این شرکت یکی از پر بازده ترین سهام بازار سرمایه است و در سال گذشته از فرابورس به بورس تهران منتقل شده است.

همچنین مهرآیندگان طی دو سال گذشته رکورد سریعترین پرداخت سود مجامع بازار سرمایه را نیز از آن خود کرده است.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24