Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس 24: با توجه به وجود ۲۵ میلیون خانوار در ایران، مادیران به ۲ میلیون خانوار سرویس دهی دارد...

خانواده 2 میلیونی مادیران

بورس24با توجه به وجود ۲۵ میلیون خانوار در ایران، مادیران به ۲ میلیون خانوار سرویس دهی دارد.

800 نقطه سرویس دهی

امروز یکشنبه (19اذر) علی کرمی مدیر عامل صنایع مادیران در بازدید سهامداران مادیرا از کارخانجات این شرکت اظهار داشت: افغانستان و آسیای میانه هدف صادراتی جدید این شرکت به شمار می رود.

مادیران ۷۰ فروشگاه زنجیره‌ای دارد که در آن محصولات سایر کارخانجات لوازم خانگی نیز به فروش می رود. از سویی دیگر صادرات به عراق و اقلیم آن توسعه می یابد. این کارخانه در ۸۰۰ نقطه کشور سرویس دهی دارد.  مادیران سه شرکت تولیدی دارد. همچنین شرکت های زیرمجموعه مادیرا ، خدماتی به شمار می روند.

با توجه به وجود ۲۵ میلیون خانوار در ایران، مادیران به ۲ میلیون خانوار سرویس دهی دارد. شرکت در سال جاری وضعیت خوبی دارد و معادل کل سال گذشته فروش داشته است.  از سویی دیگر  جمع فروش شرکت‌های زیرمجموعه به ۵.۰۰۰ میلیارد تومان رسید. استفاده از انرژی سبز در مشهد و با تاکید بر انرژی های نو ، توسط مادیرا سرمایه‌گذاری شده است. 

تامین مالی برای انتشار اوراق 

با اشاره به بازدید سهامداران از کارخانجات مادیران از سوی مدیران این شرکت مطرح شد: 

خشک کن و‌هواساز تا پایان سال آینده توسط مادیران تولید و عرضه می شود. نماد صنایع الکترونیک در فرابورس، عرضه اولیه می شود.
برای مادیران تولید کالایی اولویت دارد که گردش مالی بالا ایجاد کند. البته مادیران از بهمن ماه روی موضوع تامین مالی اقداماتی انجام داده  که ۹۰۰ میلیارد اوراق منتشر کرده که ۶۰۰ میلیارد آن را تا کنون اخذ شده است.

مادیرا برای سه موقعیت توافقات برجام، وضعیت موجود و افزایش تحریم ها خود را آماده کرده و برنامه ریزی انجام داده است. شرکت لوازم خانگی نیز در اینده به بازار سرمایه عرضه می شود و در حال حاضر به عنوان اولویت قرار ندارد. 

انتظار قانونی برای تجدید 

در ادامه ابن بازدید مجید حدادی مدیر مالی و عضو هیئت مدیره مادیرا در خصوص افزایش سرمایه اعلام کرد:

این مهم از سود انباشته به میزان ۴۶۰ میلیارد تومان انجام می شود. ۳۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است. آخرین تجدید ارزیابی مادیران سال ۹۹ بوده و در انتظار دستور العمل جدید سازمان بورس بوده تا این اقدام اجرایی شود‌. 

یادآور می شود؛ وظیفه محصولات خانگی مادیران، ارایه ده سال خدمات است. همچنین بزرگترین صفحه نمایشی توسط این مجتمع تولیدی ارایه می شود. تکنولوژی مادیرا در حال تغییر و بر اساس نیاز است و نهایت دو ساله است. محصول اتو تا پایان سال جاری و دستگاه خشک‌کن و هواساز تا سال آینده لانچ خواهند شد. قابل ذکر است؛ نوع تولید تلویزیون مادیران هر دو ماه یکبار تغییر می کند.

ماشین لباسشویی ده کیلویی، دو ماه پیش به سبد محصولات این کارخانه اضافه شده است. مادیرا در چین دفتر و نمایندگی دارد.
بر همین اساس توسعه بازار و ارتقای کیفیت در اولویت است. گارانتی ال جی یکساله بوده اما مادیران گارانتی سی و شش ماهه دارد. 

توسعه داخلی سازی 

در بازدید امروز سهامداران مادیرا از کارخانه صنعتی پیام مادیران اعلام شد:

تامین برق این مجتمع تولیدی تماما خورشیدی بوده و قطعی برق در این بخش مدیریت شده است. البته تمام حجم آب مورد استفاده نیز قابل بازیافت بوده و چندین مرتبه تصفیه و استفاده می شود. ۷۰ درصد قطعات لوازم خانگی مادیران داخلی سازی شده است.

کمپرسور های ماشین های لباس شویی وارداتی به شمار می رود. همچنین قطعات پلاستیکی، المنت، جاپودری ماشین های لباسشویی نیز بومی سازی شده است. در خصوص ماشین لباس شویی، سینک ضد خش وارداتی بوده و مابقی قطعات در داخل تولید می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24