Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

نشست خبری امروز مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات با حضور  معاون بانکداری جامع بانک صادرات، معاونت آموزش و...

رونمایی از یک سامانه با رویکرد جامع نسبت به بازار سرمایه ‌

بورس24 : نشست خبری امروز مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات با حضور  معاون بانکداری جامع بانک صادرات، معاونت آموزش و توسعه کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار ، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پردازش اطلاعات آوید  و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. 

سید هادی ابطحی، مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات ایران، در مراسم بزرگترین پروژه آموزشی در تاریخ بازار سرمایه ویژه کارکنان بانک صادرات ایران گفت: هدف اصلی این سامانه را رویکرد جامع نسبت به بازار سرمایه ‌و پیشرفت آن است. 

وی گفت: این رویداد براساس توافق­نامه سه جانبه فی مابین کارگزاری بانک صادرات ایران، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار و بانک صادرات ایران در حال اجرا می­ باشد. به­ نحوی که همه فراگیران از سراسر کشور در یک زمان و بصورت آنلاین، 12 مبحث آموزشی کاربردی در حوزه بازار سرمایه را طی مدت زمان 42 ساعت گذرانده و با تسلط نسبتا کاملی که از بازار سرمایه کشور کسب نموده و آزمون جامع انتهای دوره، پذیرفته‌شدگان در آزمون موفق به اخذ گواهینامه شرکت در دوره­ ها از معتبرترین نهاد آموزشی بازار سرمایه (کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار) خواهند شد.

ابطحی گفت: این دوره­ ها از بستر باشگاه مشتریان کارگزاری بانک صادرات ایران با حضور 18,240 نفر پرسنل بانک صادرات ایران و با دارا بودن قابلیت­ های ویژه ­ای همچون ضبط و پخش مجدد کلاس­ ها به مدت نامحدود، سیستم حضور و غیاب نوین با امکان گزارش‌گیری‌های شفاف و دقیق و دوطرفه بودن آن (ارسال پیام و دریافت پاسخ) هم‌اکنون در حال برگزاری است. 

مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات گفت: این دوره­ ها نقش مهمی در پایداری و پیوند بازار پول و بازار سرمایه خواهد داشت و مبنا و پایه و اساس پوشش­ دهی پیشخوان کارگزاری در کلیه شعب بانک صادرات خواهد شد. سامانه پیکاپ که نقش آن تشکیل پرونده و یا افتتاح حساب نزد کارگزاری می­ باشد هم ­اکنون در 51 شعبه منتخب بانک صادرات ایران در حال اجراست. قراردادها و تفاهم­ نامه­ های مورد نیاز برای پوشش­ دهی کلیه شعب نهایی شده و بزودی شاهد امکان افتتاح حساب در کارگزاری از طریق کلیه شعب بانک صادرات به واسطه اسکن QRcode و نیز سامانه پیکاپ خواهد بود.

در ادامه سید هادی حسینی مدیر عامل شرکت دانش‌ بنیان پردازش اطلاعات آوید گفت:  پیاده ­سازی و بستر نرم ­افزاری اختصاصی آموزشی کارگزاری و پردازش آن بسیار دشوار و پیچیده است  که  ما تا انتهای این ماموریت و رسالت خطیر، کارگزاری را در اجرای هرچه با­کیفیت ­تر دوره ­ها به لحاظ فنی پشتیبانی خواهیم نمود. 

 وی  در ادامه گفت: امسال در نظر داریم افزایش سرمایه ای داشته باشیم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24