Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

حضور فعال فین‌ تک‌ ها و نهاد‌های مالی در این رویداد بورس 24 - دهمین نمایشگاه بین‌ المللی بورس بانک، بیمه و خصوصی‌ سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۳) و پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌ های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش از ۱۵ تا ۱۸ آبان سال جاری در مرکز نمایشگاه‌ های بین‌ المللی کیش برگزار می شود...

36 نشست تخصصی و حضور 300 شرکت در کیش اینوکس 2023

بورس24 - دهمین رویداد KishINVEX با حضور 300 شرکت از بخش دولتی و خصوصی و برگزاری 36 نشست تخصصی با محوریت توسعه سرمایه‌ گذاری غیر مستقیم، بستر سازی تامین مالی شفاف و متنوع، تنظیم گری و نظارت هوشمند و... از 15 تا 18 آبان ماه در در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش و مرکز همایش های بین المللی کیش برپا خواهد شد.

ظرفیت سازی برای اعتبار بخشی

کیش اینوکس به عنوان یکی از بزرگترین رویداد های اقتصادی کشور دهمین سال حضور وزارتخانه ها،  سازمان هایی همچون بورس و اوراق بهادار، فرابورس ایران، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، منطقه آزاد تجاری کیش، بیمه و بانک مرکزی را در کنار  فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی، نخبگان اقتصادی فراهم ساخته به طوری که همزمان با این رویداد  ۳۶ نشست تخصصی نیز برای ایجاد فضای گفتگو و تعامل بین مسئولین مربوطه و فعالین اقتصادی خواهد شد.

قابل ذکر است؛ این 36 نشست تخصصی محوریتی با عناوین و موضوعات

* توسعه سرمایه‌ گذاری غیر مستقیم

 *بستر سازی تامین مالی شفاف و متنوع

*تنظیم گری و نظارت هوشمند

*ظرفیت‌سازی شرکت های رتبه بندی اعتباری

*معرفی صندوق های کالاهایی

*هدایت نقدینگی به سمت فعالیت‌های مولد اقتصادی

*نقش سیستم بانکی کشور در مسیر مهار تورم و رشد تولید

*بانکداری و بیمه آفشور در مناطق آزاد

*استفاده از ظرفیت های مشترک بازار پول و سرمایه

*معرفی ابزارهای صنعت بیمه در مسیر تحقق شعار سال

*معرفی فرصت‌های سرمایه‌ گذاری و طرح‌ ها و پروژه‌های کلان کشور

*راهکارهای دستیابی به حکمرانی مطلوب اقتصادی همراه خواهد بود و بیش از 250 خبرنگار نیز این نشست ها و رویداد را انعکاس می دهند.

دورهمی مالی و فین تکی

یادآور می شود؛ در این نمایشگاه فین‌ تک‌ ها و نهاد‌های مالی حضوری فعال دارند و ترکیبی از خدمات مختلف را به علاقمندان ارائه می‌ کنند و ٧ منطقه آزاد سرمایه‌گذاری نیز در این نمایشگاه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خود را به مخاطبان خود معرفی خواهند کرد.

با تاکید بر اینکه جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ارایه جدید ترین الگوهای تامین مالی برای طرح های سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران و مجریان طرح های سرمایه گذاری، از اهداف این نمایشگاه بوده بنابراین حضور سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه صنعت مالی از 10 کشور خارجی، ترکیه، روسیه، چین، سوئیس، آذربایجان و .... نیز در این رویدا فراهم شده تا هم افزایی بین سه ضلع اصلی حاضر از جمله ارائه دستاوردهای حوزه‌های مختلف نخبگان، فعالان اقتصادی و مالی در بخش‌های مختلف، معرفی فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری به ویژه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی  را شاهد بود.

البته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان بورس و اوراق بهادار، شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی، منطقه تجاری آزاد کیش،  بیمه مرکزی، سازمان خصوصی سازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و شرکت سرمایه گذاری و توسعه  نیز از دیگر حامیان دهمین نمایشگاه کیش اینوکس به شمار می روند تا بتوان با ارائه راهکارو پیشنهاداتی، سرمایه های سرگردان را با آخرین  ابزارهای نوین تامین مالی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری کشور به مسیر اقتصاد مولد هدایت کرد.

همچنین گروه سرمایه گذاری مسکن، تامین سرمایه بانک مسکن، فناوری اطلاعات ناواکو، کارگزاری بانک مسکن، سازمان مشارکت های مردمی وسرمایه گذاری شهرداری  شیراز، ارتباطات سیار ایران (همراه اول)،

پتروشیمی بوعلی سینا، سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی، موسسه منطقه ویژه اقتصادی سرخس، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، گروه مالی پارسیان (چهار سوق مالی پارسیان)، بیمه پارسیان، کارگزاری پارسیان

بانک شهر، گروه مالی شهر، لیزینگ شهر، بانک تجارت، بیمه اتکایی امین، بیمه آسیا، بیمه ملت، تامین سرمایه سپهر، کارگزاری بانک صادرات ایران، بیمه سرمد، واسپاری سپهر صادرات، پرداخت الکترونیک سپهر، صرافی سپهر صادرات، سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات و شهرداری ماکو، شهرداری ساری، شهرداری قائمشهر، منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، کارگزاری ملل، پتروشمیمی مسجد سلیمان، منطقه اقتصادی لامرد، بانک رفاه، صرافی رفاه، به پرداخت، بانک ملت، بیمه ما، منطقه آزاد اقتصادی قشم، پتروشیمی مکران، منطقه آزاد اقتصادی خوزستان، استانداری خوزستان، منطقه آزاد اقتصادی شیراز و.... از جمله برخی نهادها، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی بوده که در این رویداد حضور خواهند داشت.

23

در مسیر مهار تورم

از آنجایی که  مسائل  و مشکلات اقتصادی کشور امروزه به عنوان  مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان بوده و انتخاب شعار سال ۱۴۰۲ به عنوان “مهار تورم و رشد تولید” ، لزوم ضرورت توجه و تمرکز کلیه فعالان و تصمیم سازان اقتصاد کشور به حل این دو مشکل اساسی اقتصاد کشور را نشان می دهد به همین منظور مهار تورم، زمینه ساز ایجاد ثبات در اقتصاد کشور، افزایش سرمایه گذاری و رشد تولید داخلی، افزایش اشتغال و در نهایت رونق اقتصادی خواهد گردید که این نشان از شناسایی یکی از اصلی ترین گلوگاه ها و هدایت سیستم اقتصادی به سمت برنامه ریزی و تلاش جهت اصلاح ساختار ها از دیگر اهداف اینوکس 2023 بوده و در رویداد امسال 20 شرکت دانش بنیان پذیرایی کرده تا  این شرکت ها طرح ها و ایده های خود را در قالب کارگاه و نشست تخصصی به فعالان بازاهاری مالی و اقتصادی معرفی کنند.

گفتنی است؛ دهمین نمایشگاه بین‌ المللی بورس بانک، بیمه و خصوصی‌ سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۳) و پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌ های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش از ۱۵ تا ۱۸ آبان سال جاری در مرکز نمایشگاه‌ های بین‌ المللی کیش برگزار می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24