Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

صبا فولاد خلیج فارس استراتژی فروش ۵۰ درصد صادرات محصولات بریکت خود را همچنان ادامه خواهد داد. این شرکت تامین کننده بریکت چند شرکت فولادی بزرگ از جمله فولاد مبارکه است.

صادرات «فصبا» به 50 درصد میزان تولید رسید

بورس24 : صبا فولاد خلیج فارس استراتژی فروش ۵۰ درصد صادرات محصولات بریکت خود را همچنان ادامه خواهد داد. این شرکت تامین کننده بریکت چند شرکت فولادی بزرگ از جمله فولاد مبارکه است.

ابراهیم جان قربانیان مدیر فروش و بازرگانی شرکت صبا فولاد خلیج فارس با اشاره به روند خوب فروش شرکت در داخل و بخش صادراتی به خبرنگار بورس24 در خصوص سیاست های فروش شرکت گفت: طبق بودجه پیش بینی شده در حوزه صادرات حدود ۱ میلیون و ۱۰۰ تن فروش خارجی خواهیم داشت. به نوعی ۵۰ درصد تولید صادراتی است.

وی گفت: در بخش فروش داخلی، عمده خریداران ما کارخانه‌های بزرگ شمش ، مانند فولاد مبارکه، فولاد کاوه، مانند فولاد پاسارگاد و کارخانه‌های شمش القایی که حوزه مصرف‌شان بریکت است، هستند.

قربانیان با اشاره به منطقه استراتژیک جغرافیایی این شرکت افزود: کارخانه صبا فولاد به عنوان اولین تولید کننده بریکت گرم ایران به لحاظ موقعیت جغرافیایی در محل درستی واقع شده است. نزدیکی به آب‌های آزاد و از آن طرف تقریبا مسافت کمی که نسبت به معادن کشور برای تهیه مواد اولیه دارد، این موقعیت جغرافیایی هزینه تمام شده محصول را بابت کاهش داده است و از طرف دیگر قرار گرفتن در کنار بزرگترین اسکله تجاری ایران می‌تواند در حوزه صادرات بهترین ارز‌آوری را برای کشور با نرخ‌های خیلی خوب و مناسب داشته باشد.

وی تصریح کرد: شرکت تا شهریور ماه ۴۰۰ هزار تن فروش صادراتی داشته‌ و انتظار می رود تا پایان سال مالی ۲۰۰ هزار تن دیگر بفروشیم.

مدیر فروش و بازرگانی صبا فولاد خلیج فارس گفت: حمل محصولات فولادی به صورت فله و تناژ بالا از طریق راه‌های دریایی یکی از حمل‌های به صرفه دنیا است، که این مزیت در صبا فولاد خلیج فارس وجود دارد ، گرچه ما محصولات را از طریق بورس کالا عرضه می‌کنیم. اما به طور کلی اروپا، چین، هند و کشورهای حوزه خلیج فارس از مقاصد اصلی شرکت هستند.

وی گفت: همچنین نرخ فروش شرکت با نرخ سامانه سنا و یا دلار آزاد تسویه می‌شود .

قربانیان ادامه داد: بیشترین مصرف‌ مولد اولیه از معادن جنوب شرق و گل‌گهر و گهر زمین است. با کاهش هزینه حمل و نقل بهای تمام شده شرکت کاهش و سود شرکت را افزایش می‌دهد.

 وی گفت: مناقصه احیای ۲ به ظرفیت ۱.۷ میلیون تن به زودی برگزار خواهد شد ، در حال ارزیابی اسناد فنی هستیم و به زودی پیمانکار تعیین می‌شود.فروش داخلی‌ شرکت تا پایان شهریور به ۶۰۰ هزار تن رسیده و بودجه شرکت محقق شده است. این درحالی است به دلیل اورهال ۲ ماه تولید نداشته‌ایم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24