آبانک»، سامانه جدید بانک آینده از نیمه دوم سال ۱۴۰۰، فعالیت خود را با هدف جذب مشتریان جدید آغاز کرده است. این سامانه در...
بورس24 : «آبانک»، سامانه جدید بانک آینده از نیمه دوم سال ۱۴۰۰، فعالیت خود را با هدف جذب مشتریان جدید آغاز کرده است. این سامانه در تلاش است که با ارائه مجموعه کاملی از خدمات غیرحضوری بهشکل آنلاین، نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک را به حداقل ممکن برساند.
ارائه خدمات متنوع بانکی باعث شده این سامانه تا مشتریان بهراحتی از خدمات بانکی باکیفیت بهرهمند شوند. همین تنوع خدمات باعث تمایز «آبانک» با سایر سامانههای بانکداری جدید میشود.
کاربران «آبانک» از سیستم عاملها و پلتفرمهای مختلفی استفاده میکنند (سیستمعاملهای اندروید، iOS و PWA یا همان نسخه تحت وب). در واقع کاربران میتوانند با توجه به نیاز خود و پلتفرمی که از آن استفاده میکنند، گزینه مناسب برای استفاده از خدمات «آبانک» را انتخاب کنند.
احراز هویت در این سامانه غیرحضوری، کوتاه و از طریق تشخیص چهره و تطبیق آن با کارت ملی صورت میگیرد.
در صورتی که فرد هیچ حسابی در بانک آینده نداشته باشد، پس از احراز هویت و استعلام هشت گانه (بدون الزام به واریز وجه) حساب قرض الحسنه پسانداز برای او افتتاح می شود.
هم چنین برای مشتریانی که در حال حاضر حساب بانک آینده دارند، امکان افتتاح انواع سپرده در کمتر از ۱۰ دقیقه وجود دارد.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.