Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

کاهش قابل توجه نرخ سرویس مدرسه به نسبت سرویس‌ های سنتی رقم خورد هزینه روزهایی که سرویس به دانش‌ آموزان ارائه نشده بازگردانده می شود روابط عمومی تپسی اعلام کرد: استقبال والدین از این سرویس به ویژه در روزهای آخر شهریور بسیار زیاد بوده و دلیل اصلی آن، کاهش قابل توجه قیمت سرویس مدرسه تپسی نسبت به سرویس‌ های سنتی بوده است...

پاسخ تپسی به شایعات موجود درباره خدمات سرویس مدرسه

بورس24 : سرویس‌ مدرسه تپسی آغاز به کار کرد. روابط عمومی تپسی ضمن این خبر اعلام کرد: خدمت سرویس مدرسه تپسی امروز برای 20% از دانش‌ آموزانی که تا پیش از 29 شهریور ثبت نام کرده بودند، شروع به کار کرد.

گفتنی است سرویس‌ دهی به دانش‌ آموزان تا شنبه هشتم مهر ماه به 50% افراد ثبت نامی خواهد رسید و در ادامه تا دهم مهر افزایش پیدا خواهد کرد.  

تپسی ضمن عذرخواهی از والدین بابت تاخیر در ارائه سرویس، به اطلاع می‌ رساند همان طور که پیش از این اعلام شد، استقبال بسیار زیاد از سرویس و درخواست‌ های متعدد برای تغییر در ساعت رفت و آمد دانش‌ آموزان از مهم‌ ترین دلایل تاخیر در ارائه این سرویس بوده است.

استقبال گسترده از سرویس مدرسه تپسی به دلیل حذف واسطه‌ ها و کاهش قیمت

استقبال والدین از این سرویس به ویژه در روزهای آخر شهریور بسیار زیاد بوده و دلیل اصلی آن، کاهش قابل توجه قیمت سرویس مدرسه تپسی نسبت به سرویس‌ های سنتی بوده است.

در سرویس‌ های سنتی، سهم 30 الی 50 درصدی مدرسه و پیمانکار، فشار مضاعفی را به والدین وارد می‌ کرده حال آنکه حذف واسطه‌ ها در سرویس مدرسه تپسی، کاهش معنادار هزینه را برای والدین به دنبال داشته است.

این تنها یکی از تغییراتی است که تپسی با ورود به حوزه سرویس مدرسه، توانسته در آن نقش ایفا کند. وجود مشکلات متعددی از این دست در حوزه سرویس مدارس، تپسی را بر آن داشت تا با توجه به مسئولیتی که برای بهتر کردن زندگی مردم بر عهده خود می‌ داند به ارائه سرویس در این بخش ورود کند.

ایجاد تحول در بخش سنتی سرویس مدارس، مانند هر تحول دیگری که طی سال‌ های گذشته بواسطه ورود کسب و کارهای اینترنتی در بخش‌ های سنتی ایجاد شده، نیازمند زمان و همراهی کاربران و ذی‌ نفعان است و بی‌ تردید منافع همه را به دنبال خواهد داشت.

تپسی ارائه سرویس با کیفیت در حوزه سرویس مدارس را هدف خود قرار داده و مانند همیشه، همراهی و حمایت کاربران را بزرگ‌ ترین عامل موفقیت در این مسیر می‌ داند.

مشابه آنچه که در سال‌ های گذشته، با ورود تاکسی‌ های اینترنتی اتفاق افتاد و علیرغم تمام مقاومت‌ های موجود، این صنعت جدید توانست با همراهی کاربران، مسیر خود را باز کرده و تاثیر معناداری در تسهیل حمل و نقل درون و برون شهری مردم کشور و دریافت سرویس با کیفیت نسبت به سرویس سنتی خلق کند.

گفتنی است علیرغم وعده‌های نهادهای مسئول در حوزه سرویس مدارس مانند شهرداری تهران و تاکسیرانی برای کمک به شکل‌ گیری این سرویس جدید و اختصاص ناوگان برای حمل و نقل دانش‌ آموزان، در عمل هیچ اقدامی برای کمک به تامین ناوگان این سرویس انجام نگرفت و این اقدام مشروط به ارائه سرویس در اپلیکیشن متعلق به شهرداری به نام شهرزاد شد. اتفاقی که خود در اواخر ارائه سرویس، به یک چالش تبدیل و حل آن نیازمند اختصاص زمان بیشتر از سوی تیم تپسی شد.

در انتها، تپسی در پاسخ به شایعات موجود در برخی محافل و رسانه‌ ها، اعلام می‌ کند که هزینه پرداخت شده توسط والدین برای سرویس مدارس، در صورت درخواست آنها بلافاصله عودت داده می‌ شود و هیچ گونه تاخیری در این بخش وجود ندارد.

همچنین، همان طور که پیش از این اعلام شده، تپسی هزینه روزهایی که سرویس به دانش‌ آموزان ارائه نشده است را نیز به آنها بازخواهد گرداند. 

منبع خبر: روابط عمومی تپسی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24