Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مهمترین برنامه های گروه مالی شهر رونمایی شد. این شرکت از آب و برق کیش خارج می‌شود.

«شهر» زیرمجموعه خود را در فرابورس عرضه می کند

بورس24 : مهمترین برنامه های گروه مالی شهر رونمایی شد. این شرکت از آب و برق کیش خارج می‌شود.

محمد علیمرادی، مدیر سرمایه گذاری گروه مالی شهر با اشاره به وضعیت پرتفوی بورسی و غیر بورسی این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: ارزش افزوده پرتفوی غیربورسی شرکت بر اساس گزارش های کارشناسی به روز شده در حدود 9500 میلیارد تومان برآورد می شود. بر همین اساس خالص ارزش دارایی‌های شرکت گروه مالی شهر در حدود 15.5 همت و NAV به ازای هر سهم معادل ۴۷۰ تومان برآورد می‌شود. لذا در حال حاضر هر سهم در قیمت های کمتر از 45 درصد ان ای وی در حال معامله است.

علیمرادی افزود: با توجه به سیاست‌ها و استراتژی‌های گروه در بهینه‌سازی پرتفوی غیربورسی شرکت و تغییرات با اهمیت در ارزش برخی از زیرمجموعه‌های مهم گروه مالی شهر از جمله شرکت آب و برق کیش و شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه و افزایش سودآوری شرکت‌های‌ زیر مجموعه، ان ای وی هر سهم از عدد ۳۷۰ تومان در گزارش کارشناسی‌ به ۴۷۰ تومان به ازای هر سهم افزایش یافته است که با اقدامات صورت گرفته آثار آن تا پایان سال جاری در صورتهای مالی شرکت متبلور خواهد شد.

وی از جمله برنامه های شرکت به ارزشگذاری و فروش سهام شرکت نیروگاه آب و برق کیش اشاره کرد و گفت: مقدمات آن صورت گرفته و انجام این مهم تاثیر بسزایی در رشد سود شرکت خواهد داشت. 

«ان ای وی» شهرآتیه؛ ۹۰۰ تومان

وی گفت: همچنین بهای تمام شده املاک شرکت سرمایه‌گذاری شهرآتیه حدود 2،400 میلیارد تومان و ارزش افزوده املاک آن شرکت در حدود 6،400 میلیارد تومان است. همچنین خالص ارزش دارایی های شرکت شهر آتیه در حدود 9 هزار میلیارد تومان است که nav هر سهم در حدود 900 تومان به ازای هر سهم می‌باشد.

تمدن سهم استراتژیک «شهر»

مدیر سرمایه‌گذاری گروه مالی شهر با اشاره به روند رو به رشد سودآوری و عملکرد تامین سرمایه تمدن و این موضوع که 30 درصد شرکت تامین سرمایه تمدن متعلق به گروه مالی شهر است، گفت: عملکرد تامین سرمایه تمدن در شش ماهه نخست سال مالی حاکی از آن است که سود خالص شرکت در سال جاری حداقل 30 درصد بالاتر از رقم های پیش بینی شده قبلی باشد.

لذا انتظار می رود سود سال جاری شرکت از محل سود شرکت های تابعه فراتر از پیش بینی های بودجه باشد.

شهر آتیه عرضه می‌شود، در آینده نزدیک

مدیر سرمایه‌گذاری گروه مالی شهر با اشاره به عرضه سهام شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه در فرابورس گفت: اقدامات لازم به منظور عرضه سهام شرکت سرمایه‌گذاری شهر آتیه در فرابورس در حال انجام است و در آینده نزدیک شاهد عرضه سهام این شرکت در بازار مزبور خواهیم بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24