Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 صندوق سهامی سلام فارابی، با مدیریت حرفه‌ای پرتفوی خود توانسته در یکسال اخیر بازدهی بیشتری نسبت به شاخص کل بورس کسب کند.

پیشتازی صندوق سلام فارابی نسبت به شاخص بورس

 

 صندوق سهامی سلام فارابی، با مدیریت حرفه‌ای پرتفوی خود توانسته در یکسال اخیر بازدهی بیشتری نسبت به شاخص کل بورس کسب کند.

صندوق سهامی سلام فارابی

با مقایسه نمودارها متوجه می‌شویم که بازدهی صندوق سلام فارابی حدود ۲۶ درصد بالاتر از شاخص است و سرمایه‌گذاری در آن می‌‌تواند مزایای زیادی را برای افراد به‌دنبال داشته باشد. از این رو صندوق سلام فارابی را می‌توان یکی از موفق‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی بازار در نظر گرفت. بخش بیشتر دارایی این صندوق که حاصل جمع‌آوری سرمایه‌های خرد است، در سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی سرمایه‌گذاری می‌شود. پرتفوی صندوق سهامی سلام توسط تیمی حرفه‌ای از خبره‌های بازار سرمایه مدیریت می‌شود. این تیم با رصد مداوم بازار، بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری را شناسایی می‌کنند. بنابراین اولین مزیت سرمایه‌گذاری در این صندوق این است که برای کسب بازدهی، نیازی به داشتن دانش تحلیلی یا صرف وقت برای تحلیل و بررسی بازار ندارید و به‌راحتی نیز می‌توانید با تکیه بر دانش این تیم، سود مناسبی را کسب کنید.

بازدهی بیشتر در روزهای مثبت بورس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صندوق سهامی سلام فارابی، بازدهی بالاتر آن در روزهای مثبت بورس است. با توجه به اینکه مدیریت دارایی در صندوق سهامی توسط تحلیلگران و متخصصان سرمایه‌گذاری انجام می‌شود، مدیران صندوق سلام در تلاش هستند تا در بازار صعودی بازدهی بیشتری از بازار سهام کسب کنند. گفتنی است تیم مدیریت دارایی شرکت سبدگردان فارابی توانسته بازدهی ۶۲ درصدی را در یک سال گذشته برای این صندوق ثبت کند که نسبت به بازدهی شاخص کل حدود ۲۶ درصد بیشتر است؛ بنابراین با سرمایه‌گذاری در صندوق سهامی سلام فارابی، علاوه‌بر کاهش ریسک سرمایه‌گذاری نسبت به خریدوفروش مستقیم سهام، بازدهی بالاتری را بدون نیاز به داشتن دانش بورسی کسب خواهید کرد.

اصلاح کمتر در روزهای منفی بورس

علاوه‌بر کسب بازدهی بالاتر در روزهای مثبت، پرتفوی صندوق سلام در بازار منفی نیز با تغییر ترکیب دارایی‌ها و مدیریت حرفه‌ای در ابزارهای مختلف، اصلاح کمتری را نسبت به کل بازار تجربه می‌کند. مدیریت حرفه‌ای سرمایه صندوق سلام به‌گونه‌ای انجام می‌شود که در شرایط مختلف متناسب با روند بازار، دارایی صندوق در بهترین ابزارهای مالی سرمایه‌گذاری شود.

بدون صف خرید یا فروش

اگر تا به الان سرمایه‌گذاری مستقیم را به‌عنوان شیوه اصلی سرمایه‌گذاری در بورس انتخاب کرده باشید، به احتمال زیادی صف خرید یا فروش سنگین را تجربه کرده‌اید. گرفتار شدن در صف خرید می‌تواند شما را از کسب یک بازدهی مناسب محروم کند. اگر سهام شما به‌دلیل افزایش فشار عرضه صف فروش شده باشد، این مساله موجب کاهش دارایی و بازدهی سرمایه‌گذاری شما می‌شود. همین موضوع، یکی از مواردی است که به‌عنوان ریسک سرمایه‌گذاری در بورس شناخته می‌شود.

نکته مثبتی که در این زمینه می‌توان برای صندوق‌ سهامی سلام فارابی در نظر گرفت، این است که با وجود بازارگردانی فعال در این صندوق، نقدشوندگی آن حفظ می‌شود و سرمایه‌گذاران هیچ‌گاه در صف خرید نمی‌مانند و گرفتار صف فروش نخواهید شد؛ به عبارت دیگر صندوق سلام فارابی نقدشوندگی بالایی دارد و ریسک سرمایه‌گذاری شما را از نظر میزان نقدشوندگی کاهش می‌دهد. 

سرمایه‌گذاری آسان

ویژگی بارز صندوق سهامی سلام فارابی، قابل معامله بودن آن در تمام کارگزاری‌ها است. از آن‌جایی‌که سلام فارابی جزو صندوق‌های سهامی قابل معامله یا ETF محسوب می‌شود، محدودیتی برای خرید و فروش واحدهای آن وجود ندارد و همه افراد می‌توانند از طریق سامانه آنلاین معاملاتی همه کارگزاری‌ها در این صندوق سرمایه‌گذاری کنند. 

برای آغاز سرمایه‌گذاری کافیست نماد «سلام» را در سامانه معاملاتی کارگزاری جستجو کرده و با تعیین تعداد و قیمت خرید، واحدهای این صندوق را خریداری کنید.  

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24