میلاد منشی پور مدیر عامل تپسی، با توضیحاتی تکمیلی طی نامه ای به مدیر اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی، درباره نحوه جبران خسارت مالی تپسی در پی محکومیت قطعی اسنپ در پرونده جنجالیش که با استفاده از مالکیت سیم کارت های متعدد و ساخت حساب های کاربری به عنوان کاربر مسافر به شرکت تپسی خسارتی مالی وارده کرده نوشت...
بورس24 : میلاد منشی پور مدیر عامل تپسی، با توضیحاتی تکمیلی طی نامه ای به مدیر اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی، درباره نحوه جبران خسارت مالی تپسی در پی محکومیت قطعی اسنپ در پرونده جنجالیش که با استفاده از مالکیت سیم کارت های متعدد و ساخت حساب های کاربری به عنوان کاربر مسافر به شرکت تپسی خسارتی مالی وارده کرده نوشت:
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.