Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رضا سلطانعلی‌ زاده، سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌ بنیان ضمن بیان این سخن در یک نشست گفت...

اتفاق‌ های بزرگ با صنایع بزرگ رقم می خورد؟

بورس24 : معاونت علمی‌ و فناوری آماده است که ظرفیت دانش‌ بنیان‌ ها را در اختیار هلدینگ قرار دهد. 

رضا سلطانعلی‌ زاده، سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌ بنیان ضمن بیان این سخن در یک نشست گفت: معاونت علمی ریاست جمهوری به دنبال این است که با صنایع بزرگ، اتفاق‌های بزرگ را رقم بزند.

وی به امضای موافقت‌ نامه معاونت علمی ریاست جمهوری و هلدینگ خلیج فارس در سال گذشته اشاره کرد و افزود: هدف از این موافقت‌نامه افزایش مراودات، شناخت ظرفیت‌ ها، همکاری برای تولید محصولات جدید و رفع نیازهای جاری هلدینگ خلیج فارس است.

سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در پایان گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آماده است که ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را در اختیار هلدینگ خلیج فارس قرار دهد و هیچ محدودیتی حتی خارج از این توافق‌نامه ندارد.

معرفی ۲۳۰ نیاز فناورانه در دومین همایش پتروفن

مدیر راهبرد و زیر ساخت توسعه محصول فناوری و نوآوری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس پس از تشریح نحوه عملیاتی کردن قانون اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه، در پایان این هم‌ اندیشی با اعلام اینکه همایش پتروفن امسال یک ماه زودتر از سال گذشته برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تاکنون ۴۳ شرکت از شرکت‌ های زیر مجموعه هلدینگ‌های پتروشیمی برای ارزیابی در جایزه نوآوری صنعت پتروشیمی که نتایج آن در آبان ماه سال جاری در همایش پتروفن منتشر می‌ شود، اعلام آمادگی کرده‌ اند.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته ۸۰ نیاز فناورانه در همایش پتروفن مطرح شد اما در همایش امسال بیش از ۲۳۰ نیاز فناورانه در 7 حوزه بهبود و تحول در فرایند/ برق و ابزار دقیق/ تجهیزات ثابت و دوار/ دیجیتالیزاسیون/ دانش فنی فرایندی و توسعه محصول/ مواد شیمیایی و کاتالیست/ آب، انرژی و محیط زیست معرفی خواهد شد.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24